1 Laatst bewerkt door Carien (12-01-2012 10:37)

Onderwerp: 50 (maar dat mag niemand weten/zien)

M'n schoonzus werd 50, er zouden veel mensen komen, dus 'mag ik een taart maken?', "Citaat" ik ben bang dat de taart dan in het niets (lees magen) verdwijnt. ! :s  :rolleyes: Maar effe gebeld, dat dat toch ook de bedoeling is van taart :Y Nou, toen mocht het, gelukkig :D
Welke kleur, of is er iets wat je wel of niet wilt? GEEN leeftijd en GEEN Sara ofzoiets! :s O, oké....
Dus een heel hippe, vrolijke, niet oubollige taart gemaakt (met 50 sterretjes, dat wel ;) ). Ze was er echt heel blij mee.
Het eerste wat dochter van 17 zegt 'zijn dat 50 sterretjes?', euh, ja,  'vernietigende blik van schoonzus' en ze eet er snel een paar op :Y echt waar :D wacht maar, over een paar jaar zei ze nog :lol:

Afijn, de bovenste is chocbiscuit met lemoncurd, laagje harde pure chocolade, bonbonblocpuurpralinécreme en dulce de leche; de onderste biscuit met 4vruchtensaus en bokkepootjescrème.

https://lh4.googleusercontent.com/-4JrY6oP-RaY/Tw3yhg6U9xI/AAAAAAAAS58/ePKJ_yg9tL0/s800/P1220327%252520%252528Kopie%252529-1.JPG

Volledig bij elkaar geinspipikt :Y ; dank voor alle mooie taarten als voorbeeld :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: 50 (maar dat mag niemand weten/zien)

:lol:  :lol: Slimme dochter hoor!!
Hele mooie vrolijke taart!

Groetjes Gerien

3

erg leuk taartje met die kleuren... goed plan die sterren, voor als ik zelf weer 29 word...  :lol:

Like me on Facebook : buttercream.nl

4

Leuk! Idd niet ouwbollig! Grappig verhaal ook

:thumb:  heel mooi en lekker vrolijk met die kleurtjes.  leuk idee van de sterretjes. :lol: zeg maar dat ze blij mag zijn  ;) dat ze 50 is geworden, heel veel halen dat niet eens  :s
mijn moeder is jammer genoeg maar 48 geworden en die had er alles voor over gehad om ouder te worden.

Liefs Miranda

6

Leuke taart en die strik die is geweldig

7

Hij is wel erg leuk! En ook erg jong!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

8 Laatst bewerkt door Hertje (21-02-2011 21:06)

:thumb: Leuke taart, slimme sterren, lekkere kleurtjes, nog lekkerder gevuld :9 , mooie strik en een grappig verhaal!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

mooie kleurtjes, en zie je die strik daar, heb je mij niet voor nodig :thumb:

10

Mooie taart heb je gemaakt! En een prachtige strik!!!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

11

Mooie taart Carien, had je die nu gebakken in je vakantie pannen ?

Christine.

12

Nee Christine, die zijn hier te klein voor (dit is 20 en 26, m'n campingpannen zijn 14, 16 en 18)

13

Leuke taart, met een grappig verhaal! Slim bedacht hoor om toch op een bepaalde manier 50 erin te verwerken!!

Even een vraagje, dat laagje harde pure chocolade, hoe doe je dat?? Gewoon smelten en over de taart gieten en laten uitharden?? Klinkt heel lekker namelijk!! Ik ben lekkere vullingen aan het verzamelen voor mijn eigen verjaardagstaart in maart!! Alvast bedankt voor je antwoord!

14

De eerste keer heb ik idd de choc gesmolten en zo over het biscuit gegoten, maar daar krijg je toch een beetje kledderbiscuit van (wel lekker :9  ;) ), dus nu had ik eerst een laag lemoncurd gedaan en daar de choc overgegoten, ging beter, werd nu een knapperige laag, die eerste keer niet :nooo