26 Laatst bewerkt door Sannn (22-02-2011 15:15)

Re: Nu eens een jongensvariant !!

Niet netjes afgewerkt??
HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, mag ik even lachen, maar niet heus!  :x

Waar is hij niet mooi afgewerkt dan? Ik kan nou echt geen 1 ding zien, waarvan ik zeg dat het netter of anders had gekunt. En geloof me ik kijk nu zéééééér kritisch.

De taart staat op een mooie stevige ondergrond, dus als hij is vervoerd zoals jij hebt uitgelegd, dan kan er niks mis gegaan zijn met de taart. Het kroontje is van een mooie dikte dus kan niet "zomaar" even breken. Mits ertegen aan is gestoten.

Ik kan me voorstellen dat je baalt, en zoals Miriam al zegt. Ik zou ook een foto willen als bewijs! Jij hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor. Als je zeker weet dat de taart naar behoren de deur is uitgegaan, dan kun jij er verder niks aan doen.

Heeft ze de taart niet gezien toen ze hem kwam ophalen dan?? Wat was haar reactie toen?

Groetjes San

27

altijd gedacht dat ik jongens taarten minder leuk
vond  :think: maar deze is ssssuuuuuuper mmmmooiii!!!!!!! :Y  :Y  :Y

28

en idd hij is perfect afgewerkt!!!! mensen zijn toch niet te filmen!!!!  :s

29

hij is werkelijk prachtig hoor!! Afwerking is top!!

groeten, Bianca
TAART in huis

30

Sannn schreef:

Niet netjes afgewerkt??
HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, mag ik even lachen, maar niet heus!  :x

Waar is hij niet mooi afgewerkt dan? Ik kan nou echt geen 1 ding zien, waarvan ik zeg dat het netter of anders had gekunt. En geloof me ik kijk nu zéééééér kritisch.

De taart staat op een mooie stevige ondergrond, dus als hij is vervoerd zoals jij hebt uitgelegd, dan kan er niks mis gegaan zijn met de taart. Het kroontje is van een mooie dikte dus kan niet "zomaar" even breken. Mits ertegen aan is gestoten.

Ik kan me voorstellen dat je baalt, en zoals Miriam al zegt. Ik zou ook een foto willen als bewijs! Jij hoeft je absoluut niet schuldig te voelen hoor. Als je zeker weet dat de taart naar behoren de deur is uitgegaan, dan kun jij er verder niks aan doen.

Heeft ze de taart niet gezien toen ze hem kwam ophalen dan?? Wat was haar reactie toen?

De taart klopt gewoon, ook qua constructie.. MDF onderplaat, gestut met 5 houten dowels, die na behoren zijn geknipt, er zit een cakeboard (4 mm) tussen, lagen vastgeplakt met icing.. enz enz..
Das toch best stevig gestapeld voor een 20 en 15 cm taartje.

Alle deco zit vast met tyloselijm, kroontje met icing.

Ze heeft de taart zelf opgehaald en toen was het gewoon een mooie taart. Overigens geen super enthousiaste reactie maar zeker ook geen negatieve...

Volgens haar waren de punten van de kroon afgebroken.. dat kan alleen als ze gestoten heeft, te hard gereden, taart op schoot ipv vlak neerzetten in t koffer of platte ondergrond...

31

nou sorry hoor maar vraag me af welke bril die mvr ophad.
gister zeker naar een 3d film geweest en vergeten de bril terug te geven. :think:
ik vind het een prachtige taart :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

32

Whahahahaha, Marije! Lag even in een deuk om je 3D bril opmerking  :thumb:

Joyce...........niet meer bij stil staan en lekker verder gaan. Sommige mensen daar moet je gewoon je energie niet meer in steken.

Deze taart van mij, is voor 40 personen. Heb gestut met chocolade sticks. Zwart karton tussen de lagen  :o de strikjes heb ik gewoon geplakt met tylose, en de Hello Kitty staat er los bovenop. Zo is hij ook vervoerd. Dus voor mij is het moeilijk te geloven dat jou taart niet in in perfecte staat is aangekomen, als ze jou vervoers advies hebben opgevolgd.
http://i17.photobucket.com/albums/b57/Sannn22569/HelloKittystapel.jpg

Groetjes San

33

Ik vind je taart juist prachtig en netjes afgewerkt, ik snap haar reactie eigenlijk niet. Ziet er super uit!

34

Joyce84 schreef:
Sannn schreef:

Hey, ik dacht al gereageerd te hebben! Ik had geschreven dat ik het een prachtige taart vond, en nu lees ik ineens jou reactie..................

Waarom was de moeder teleurgesteld dan???

Hij zou niet netjes zijn afgewerkt.. en de kroon was kapot..
Maar goed dat was uiteraard niet zo toen ie hier weg ging.. Taart is gewoon weg gegaan zoals deze op de foto staat..
een kwartiertje nadat ze opgehaald had, belde ze op om te zeggen dat ze zeer teleurgesteld was..

Ik ga er vanuit dat ze hem niet goed heeft vervoerd (wat ik wel vermeld heb)

Ik baal er stevig van want ik vond dit echt wel een hele mooie taart...

Dat is ie ook zkr weten hij is prachtig.
Je moet voortaan de taart voor dat mensen ze gaan vevoeren laten zien en dan pas mee geven.
Dan zie je ook eerst hun reactie en als die positief is, hoef jij je geen zorgen meer om te maken en als hij daarna stuk gaat is het hun eigen fout punt...
Vind het en top taart en moet je zkr niet druk te maken haar eigen schuld

Groetjes Fabiola xx

35

Hij is supergaaf!!

Of ze heeft hem niet goed vervoerd of ze wilde gewoon geld terug proberen te krijgen!

Liefs, Zanoni

36

Ik heb niks meer van de moeder gehoord... had aan de telefoon niet de indruk dat het om geld terug krijgen ging.. ze had sowieso vorige maand al t hele bedrag betaald dus..