Onderwerp: ik wil zooooo graag een workshop van Wendy volgen...
want als ik zelf begin aan bovenlijfjes boetseren, dan vloek ik als een ketter en dan ben ik zoooo kwaad op de taart dat ik die in de vuilbak wil kieperen...maar dan denk ik aan het frullen dat ik er al in heb gestoken en ik kan het niet...
En alle workshops van wendy zitten eivol..en ik kan niet kiezen, dus kan ik ook niet op de reserve gaan staan (die ook wss ontieglijk lang is)...dus is het voorlopig behelpen met af en toe grommen tegen de taart wanneer ik de koelkast opentrek...

Mijn zoontje vind het 'mooi', echtgenoot vond 'skinhead barbie' net iets leuker (de grapjas, toen zat al haar haar er nog niet op
) en dochterlief kwam ff kijken en zei: "mmm, mooi hoor mama"..op een manier die ze van mij heeft wanneer ik iets niet echt mooi vind maar niet wil beledigen 
en ik wil nu echt de sugargun!! 

Ligt het nou aan mij, of ziet de dame in kwestie er prima geproportioneerd uit???

wat ik natuurlijk vergeet te vermelden is dat ik zoooo traag was dat het bovenlijfje al begon te scheuren (was al bijna hard) tegen de tijd dat ik helemaal klaar was en het op het lijfje kon zetten..pfff..en dan viel de arm met de pan er nog elke keer af, en de pan zelf bleef ook niet op zijn plaats..en ze heeft van die korte vingertjes...kortom.. ik heb Wendy nodig!!!!