1

Onderwerp: ik wil zooooo graag een workshop van Wendy volgen...

want als ik zelf begin aan bovenlijfjes boetseren, dan vloek ik als een ketter en dan ben ik zoooo kwaad op de taart dat ik die in de vuilbak wil kieperen...maar dan denk ik aan het frullen dat ik er al in heb gestoken en ik kan het niet...

En alle workshops van wendy zitten eivol..en ik kan niet kiezen, dus kan ik ook niet op de reserve gaan staan (die ook wss ontieglijk lang is)...dus is het voorlopig behelpen met af en toe grommen tegen de taart wanneer ik de koelkast opentrek... :mad:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PKPHOKV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KR4HHRA6.jpg

Mijn zoontje vind het 'mooi', echtgenoot vond 'skinhead barbie' net iets leuker (de grapjas, toen zat al haar haar er nog niet op  :rolleyes: ) en dochterlief kwam ff kijken en zei: "mmm, mooi hoor mama"..op een manier die ze van mij heeft wanneer ik iets niet echt mooi vind maar niet wil beledigen  :grr:

en ik wil nu echt de sugargun!!  :D

2

Re: ik wil zooooo graag een workshop van Wendy volgen...

nou, ik vind hem erg mooi geworden hoor! Maar idd. ik wil ook een workshop van haar volgen en heb ook al geinformeerd, maar alles is idd. vol! En sugargun is idd. geweldig, ik wil niet meer zonder!
Nee maar echt , ik vind het echt mooi geboetseerd!!! :thumb:  :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Toch gaaf!

Enneh, je kan natuurlijk ook de People's mold van PME gebruiken voor de lijfjes....

Jacqueline

4

mens! ik wou da'k kon wat jij kunt :s  :Y
:think: Ligt het nou aan mij, of ziet de dame in kwestie er prima geproportioneerd uit???
Ik vin 'm helemaal goed hoor :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Nou ik zie het probleem dus niet.... ze is toch hartstikke mooi?!
Ik wou dat ik zo kon boetseren....
Maar misschien zie ik je wel een keer bij zo'n workshop want die wil ik ook heel graag.  :P  ;)

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

6

ze is hartstikke mooi!

(ik durf niet eens te boetseren....)

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

7

Ze lijkt wel van porselein,zo mooi is ze! :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

8

yakefrank schreef:

Toch gaaf!

Enneh, je kan natuurlijk ook de People's mold van PME gebruiken voor de lijfjes....

da's waar....maar zijn die zo groot eigenlijk dat ze 'barbie' grootte hebben??

En ze is geporportioneerd als elke barbie.. abnormaal lange stelten, een wespentaille met een C-cup met de omtrek van een 7jarige  :D   :lol:

bedankt voor de opbeurende comments..  :o  wat ik natuurlijk vergeet te vermelden is dat ik zoooo traag was dat het bovenlijfje al begon te scheuren (was al bijna hard) tegen de tijd dat ik helemaal klaar was en het op het lijfje kon zetten..pfff..en dan viel de arm met de pan er nog elke keer af, en de pan zelf bleef ook niet op zijn plaats..en ze heeft van die korte vingertjes...kortom.. ik heb Wendy nodig!!!!

Ow en euh, ze kijkt omhoog naar die lampions dus (voor wie de film al heeft (moeten) meekijken met kids in de bioscoop)  :lol:   :D

9

:think: pan..., lampions....., film......???

details, we want details :Y   :D

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Carien schreef:

:think: pan..., lampions....., film......???

details, we want details :Y   :D

:lol: 
wel, de koekepan is in de film het soort humor als 'man gets hit in the groin'  ;)

lampionnen zijn de lichtjes waar ze elk jaar opnieuw vanuit haar toren dromerig naar kijkt..

Maar ik heb al genoeg verklapt, de rest moet je zelf zien  ;)
Ik vond het een grappige film met héél leuke karakters naast hoofdrollen...alleen 3D kijken, da's niks voor mij  :nooo

11

Sorry hoor, maar ik vind haar echt geweldig!

Dat is toch een TAART waard!

12

Ik vind haar erg leuk geworden.
En zeker het is erg moeilijk om een workshop uit te zoeken en te reserveren maar mij is het gelukt ga 9 juni naar wendy toe(had laatste plekje bij assepoesterjurk ).

13

Willeke73 schreef:

En zeker het is erg moeilijk om een workshop uit te zoeken en te reserveren maar mij is het gelukt ga 9 juni naar wendy toe(had laatste plekje bij assepoesterjurk ).

kan ik je omkopen??? met taart???  :lol:  :lol:

14

Ze ziet er hartstikke goed uit, de proporties kloppen supergoed (zie geen brede schouders of korte lijfjes :D) dus waarom heb je wendy nodig?

Maar ik heb 1 vraag.......waarom glimt ze zo :D

Alles goed???? nee 3 fout

15

lune schreef:

Ze ziet er hartstikke goed uit, de proporties kloppen supergoed (zie geen brede schouders of korte lijfjes :D) dus waarom heb je wendy nodig?

omdat ze het koud vond in de koelkast en superelegant massaal begon te zweten eens ze op kamertemperatuur kwam..  :D  :D

oh en euh, ik het geduld niet heb om te wachten tot ze wat afgekoeld is..of is het nu opgedroogd..  :D

16

ze is super gelukt hoor!!!

Ik dacht ook al waarom glimt ze zo... ach het arme mens, trek haar toch een winterjasje aan in de koelkast...  :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

17 Laatst bewerkt door Willeke73 (22-02-2011 17:22)

Reini schreef:
Willeke73 schreef:

kan ik je omkopen??? met taart???  :lol:  :lol:

Effe nadenken  :think: :think:  :think:
NEEEEEE ga lekker zelf :P  :P  :P

18

Leuk gedaan!

Groetjes, Cotie. www.datverdienteentaartje.nl
Ik geef ook workshop's in Dordrecht!

19

Ik vind hem eigenlijk ontzettend mooi.. Lijkt helemaal niet of je een cursus nodig hebt hoor.
Ik doe het je niet na :P

20 Laatst bewerkt door Dotla (22-02-2011 18:42)

Wanneer kan ik bij jou een workshop volgen???

21

Dotla schreef:

Wanneer kan ik bij jou een workshop volgen???

:lol:

Ik  zou zóóóó Wendy de oren van haar hoofd vragen over wat er bij mij is misgegaan en hoe het ook (hopelijk) makkelijker kan want ik kies meestal voor de moeilijke oplossing  :lol:

22

Met deze dame is weinig mis hoor !!!!  :Y  :Y

mpbart

23

Reini schreef:
lune schreef:

omdat ze het koud vond in de koelkast en superelegant massaal begon te zweten eens ze op kamertemperatuur kwam..  :D  :D

oh en euh, ik het geduld niet heb om te wachten tot ze wat afgekoeld is..of is het nu opgedroogd..  :D

maar ze hoeft niet in de koelkast hoor (en ik kan je verraden.....dat doet Wendy ook niet ;) :D)

Alles goed???? nee 3 fout

24 Laatst bewerkt door Reini (22-02-2011 21:46)

lune schreef:
Reini schreef:
lune schreef:

maar ze hoeft niet in de koelkast hoor (en ik kan je verraden.....dat doet Wendy ook niet ;) :D)

Dat is alvast 1 vraag van mijn Wendylijstje geschrapt  ;)
nog 57+ te gaan tijdens een Wendy workshop (als ik ooit snel genoeg ben om te reserveren) thx  :D  :D

25

Nou, ik doe het je niet na..

Mooi gedaan!