1

Onderwerp: Heel kleine cakejes

Wilde toch een keer cake pops proberen, maar had bedacht dat het ook kan met 'gewone' minicakejes. Gebakken in een siliconenbakgeval, daarna gedoopt in candymelts. Wat een leuk effect!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TP4GLQDY.jpg Voor de beeldvorming, het bordje is een papieren gebaksbordje van de hema.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Heel kleine cakejes

Wat een schatjes!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

3

Wat zien ze er gezellig uit! Ik heb trouwens geen idee hoe candymelt smaakt. En wordt het hard? Ik stel me altijd voor dat het een soort lolly is  :s

4

Annekehil schreef:

Wat zien ze er gezellig uit! Ik heb trouwens geen idee hoe candymelt smaakt. En wordt het hard? Ik stel me altijd voor dat het een soort lolly is  :s

Ik vind het naar witte chocola smaken, behalve die bruine dan  ;)  :lol:  Wordt inderdaad hard, maar dan gewoon zo hard als chocola.

Groetjes, Rianne

5

Ah, dan zat ik mooi verkeerd. Goed dat ik het weet. Ben niet zo gek van lolly's maar zeker wel van chocolade  :D

6

Leuk! Wat een goed idee!

7

Leuk geworden hoor!! met zo'n siliconenbakgeval  :lol:

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

8

wat ziet er dat gezellig uit!
Hoe heb jij de candymelts zo goed gesmolten gekregen dat je de cakejes er in kon dopen? Ik heb het al eerder geprobeerd maar het bleef een hele dikke massa...............

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

9

esther1 schreef:

Hoe heb jij de candymelts zo goed gesmolten gekregen dat je de cakejes er in kon dopen? Ik heb het al eerder geprobeerd maar het bleef een hele dikke massa...............

Ik heb de candymelts in een schaaltje gedaan en toen telkens een halve minuut op half vermogen in de magnetron, da's bij ons 500 watt. Telkens na halve minuut roeren, en weer erin. Zo worden ze goed vloeibaar.

Groetjes, Rianne

10

dan ga ik dat eens proberen want ik had ze al op de lijst voor weggooien gezet!!! blijft het dan ook een tijdje vloeibaar of moet je dat steeds blijven herhalen?

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

11

zeker erg leuk :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

12

Erg cute!  :thumb:

Groetjes San

13

esther1 schreef:

Ik doe er room bij - en blijkbaar kan het met olie ook.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=133938