1

Onderwerp: Koelkast of vriezer?

Geen idee of me vraag hier goed staat?

Ik ga vandaag me eerste stapel taart maken voor mijn moeder's verjaardag. Nou viert zei het zaterdag avond dus wat doe ik met me taart.. Moet die in de koelkast tot zaterdag of moet die dan toch in de vriezer? Ik maak ook een standaard cupcakes dus voor de cupcakes dezelfde vraag.. En op de cupcakes komt een toef neem aan dat ik dat pas die zaterdag zelf kan doen?

2

Re: Koelkast of vriezer?

Hi Rowan,

Heb je ook even gemeld, topic moet volgens mij bijj taart decoratie algemeen.

Nu je vraag Ik zou de taart in de vriezer doen( in doos met plastic er om heen ), te lang om tot zaterdag te bewaren.

Vrijdag middag er uithalen en in de koelkast op temperatuur laten komen ( in een doos)

De toef op zaterdag doen de cc kan je ook in het beste in de vriezer bewaren.

Taart groetjes Ellen ( ook uit Leiden)

Taart groetjes Ellen

3

Wel vullingen gebruiken die in de vriezer kunnen.............

4

ik verhuis je even naar taartdecoratie algemeen. ;)

Haha jeetje nu word het nog ingewikkelder! Ik weet al me god niet wat voor vulling ik moet gebruiken en nu was ik er een beetje uit en nu moet het dan dus ook nog in de vriezer kunnen haha hoe weet ik wat er in de vriezer kan? En weet iemand waar ik een taart doos koop?

6

er is een sticky van vullinge die in de vriezer kunnen :Y ; ik woon niet in de buurt van Leiden, dus geeeen idee :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

RowanVeenstra schreef:

Haha jeetje nu word het nog ingewikkelder! Ik weet al me god niet wat voor vulling ik moet gebruiken en nu was ik er een beetje uit en nu moet het dan dus ook nog in de vriezer kunnen haha hoe weet ik wat er in de vriezer kan? En weet iemand waar ik een taart doos koop?

heb wel eens gehoord dat de Hema  of een andere bakker ze los verkoopt

je mag me altijd mailen voor mijn adres kun je er een van mij krijgen

Taart groetjes Ellen