Onderwerp: Parade van afgelopen jaar! Mijn trots (prinses) volgt...
Hier mijn taartjes van het afgelopen jaar in chronologische volgorde. Tussentijds heb ik door omstandigheden lange tijd niet gebakken, nu weer ontzettend genieten van het af en toe taarten en cakejes maken
! De vullingen weet ik helaas niet meer, sorry... De bekleding is van marsepein. Heb eerlijk gezegd nog nooit met fondant gewerkt
Mijn eerste stapel (eigenlijk ander topic hè): een combinatie van een taart voor mijn vaders verjaardag en Sinterklaas 2009 (met Xenos-suikerklaasje)...

Zomaar een paar snelle cupcakejes
Deze stapel en cupcakejes zal ik nog even in de juiste rubriek plaatsen
...
Voor lief bezoek, maar ik weet niet meer voor wie (in iedere geval iemand die ik lief vind, anders had ik er geen taart voor gemaakt
)
Voor mijn vriendinnetje uit Canada, die vorig jaar rond Kerst 2009 even in Nederland was
Voor een collega, omdat ik niet op haar bruiloft kon zijn
Voor mijn jarige neefje afgelopen oktober

Voor lief bezoek. Het lijkt wel alsof mensen nooit met lege handen langs komen (bloemen, tijdschriften, kaarsjes, etc.). Dus leuk om dan een taartje aan te kunnen snijden

Een simpel snel taartje als toetje, meegenomen naar vrienden waar we op kraamvisite-etentje waren. Vulling bestaat o.a. uit de Marshmellow-chocolademousse van Nigella Lawson

Weer voor lief bezoek

Vluggertje voor bezoek van een van mijn beste vriendinnetjes
Meegenomen als verrassing voor bij het koffieleuten met twee collega's ter ere van het nieuwe huis van één van hen

Meegenomen voor mijn ouders voor deze Sinterklaas, die we een beetje laat gevierd hebben (maar wilde er toch nog geen Kerstsfeer aan geven
)

I.p.v. een bloemetje een taart voor de kersverse moeder van Madelief, met een klein beetje Kerstsfeer dankzij de Kerst-suikerfiguurtjes van de Xenos en wat groene marsepein.