Onderwerp: Turn taart ideeen?
Wie heeft ideeen voor een Turn taart ??? Mijn dochter zit op turnen en ik wordt vaak gevraagd om een turn taart te maken. Ik wil nooit dezelfde taart twee keer maken! Wie heeft nieuw ideeen voor me?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Turn taart ideeen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft ideeen voor een Turn taart ??? Mijn dochter zit op turnen en ik wordt vaak gevraagd om een turn taart te maken. Ik wil nooit dezelfde taart twee keer maken! Wie heeft nieuw ideeen voor me?
Toevallig afgelopen week een turntaart gemaakt, misschien heb je er wat aan. Zat ook nog te denken aan een lint voor ritmische gymastiek. De sateprikker is alleen even voor het vervoer, want madam had last van een slap handje (zenuwen denk ik )
Hoi,
Ik heb ook al eens een turntaart gemaakt (ben trainer geweest en de moeder van een van mijn turnsters heeft er later eentje bij me besteld).
Dit was hem:
Met een leertje en een medaille
http://www.google.com/images?client=saf … mp;bih=612
Hoi Karen,
je hebt het forum gevonden zie ik! Wat leuk dat ik je hier weer tegenkom. Ideetjes heb ik even niet voor je.
Groetjes Pauline (uit het zwembad)
Bedankt voor al jullie reacties!
Hoi,
Ik heb ook al eens een turntaart gemaakt (ben trainer geweest en de moeder van een van mijn turnsters heeft er later eentje bij me besteld).
Dit was hem:
Met een leertje en een medaille
Ik vind hem geweldig, mijn dochter is ook een turnster, mag ik hem opslaan als inspictiratie
Dit was mijn versie van een turntaart een tijdje geleden. Het viel erg in de smaak want ik zie hem nog steeds als profielfoto bij dat meisje op hyves .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Turn taart ideeen?