1 Laatst bewerkt door Bibalootje (20-02-2011 11:25)

Onderwerp: [feedback]Mijn 1e 3 laags stapel (zwart-roze-paars)

Ik ben 30 geworden en had veel mensen uitgenodigd dus ik dacht ik maar een stapel van 3 hoog! :Y Op het laatste moment melde er veel mensen af waardoor ik teveel taart overhad, en dus er verdrietig was dat ik zoveel moeite heb gedaan en er maar weinig komen. Gelukkig wilde 2 tantes wel een stuk mee en de bovenste taart neem ik vanmiddag mee naar vrienden die net geopereerd zijn (ja beide tegelijk, een stelletje) dus die komt dan gelukkig ook wel op :9

Was erg zenuwachtig dat de taart niet zou lukken omdat het mijn 1e stapel is en mijn 4e taart maar ben er toch wel trots op.zoals sommige zullen merken ben ik gek op rolroosjes :D
Helaas is het iets aan de zijkant ingezakt......

ohja de taart is gevult met een laag bakkersroom met ananas en mandarijntjes en een laag ananas room en afgesmeerd met botercreme. durfde geen andere vulling uit angst dat het niet lekker werd maar de volgende keer ga ik het proberen hahaha
Iedereen vond het lekker....erg leuk dat zwarte marsepein :Y  iedereen een zwarte mond hahahaha
http://i183.photobucket.com/albums/x223/scrapfan/Taarten%20Cupcakes/stapel30norbiba1.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x223/scrapfan/Taarten%20Cupcakes/stapel30top.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x223/scrapfan/Taarten%20Cupcakes/stapel30bovenaf.jpg

Re: [feedback]Mijn 1e 3 laags stapel (zwart-roze-paars)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! En wat een prachtige taart heb je voor je zelf gemaakt  :thumb: . Ze weten niet wat ze hebben gemist.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

3

Sweet Carolyn schreef:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! En wat een prachtige taart heb je voor je zelf gemaakt  :thumb: . Ze weten niet wat ze hebben gemist.

hahaha thanks

4

Gefelciteerd en wat een prachtige taart. Jammer dat er een hoop mensen niet van hebben kunnen genieten.

5

Dacht dat ik al gereageerd had...vind het een erg leuke taart en die rolroosjes vind ik ook fantastisch! Jammer dat er minder mensen kwamen, maar hij was wel leuk om te maken, toch?

6

:) Nog proficiat!!!! :Y
Het is een mooie & stoere taart geworden!!!!

7

Ik vind je roosjes erg origineel, zo wil ik ze ook eens proberen.

Dit sla ik even op.

8

Ja mooi, ook zo mooi met het gouden randje op de roosjes.

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

9

Gefeliciteerd! Je hebt een prachtige stapel met leuke roosjes gemaakt  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

10

fruitcake schreef:

Dacht dat ik al gereageerd had...vind het een erg leuke taart en die rolroosjes vind ik ook fantastisch! Jammer dat er minder mensen kwamen, maar hij was wel leuk om te maken, toch?

hahaha ja zeker leuk om te maken!!! :Y
Had de bovenste mee naar vrienden die geopereerd waren en die waren er super blij mee....lekker een extra verwen ding hahaha

11

Hij is echt ontzettend mooi !!!

Groetjes, Conny

12

Hij is erg leuk!!

Gefeliciteerd met je 30e verjaardag, ik ben dit jaar ook aan de beurt...

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

13

krizzy1978 schreef:

Ja mooi, ook zo mooi met het gouden randje op de roosjes.

thanks ben normaal van de zilver maar nadat ik een cupcake voor mijn tante met goud had gedaan vond ik dat toch mooier :Y