26

Re: Foto's insturen Taartenagenda 2012

Superleuk. De foto's blijven binnen komen en er zitten echt supermooie bij...gaat weer een lastige keuze opleveren  :Y.
Bedankt nog voor de suggesties. We gaan er zeker mee aan de slag! Bedankt voor de positieve reacties en blijf vooral insturen!
Groetjes
Hanako /Natascha

27

ik vond de agenda net iets te groot.....zou wat mij betreft iets smaller mogen..... daarom eigenlijk niet gekocht  :o  :shh:

en idd meer notitieblaadjes, en lege hoesjes om je eigen foto's in te steken (dus 10x15...?)

Maar ik kijk uit naar de agenda volgend jaar, wie weet koop ik hem dan wel !

28

Krijg je als je word uitgekozen ook gratis een agenda :D (gezien ze zo snel op zijn :lol: )

Ik ga eens kijken of ik een waardig genoeg foto heb ;)

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

29

heb ook maar poging gedaan  :o ,  en idd het feit alleen al dat(als) je erin komt vind ik al bijzonder!!! :Y

30 Laatst bewerkt door linn 5 boys (18-02-2011 20:53)

oei, foutje

31

wat leuk, de taarten agenda vind ik heel erg leuk!

32

nou ik heb ene foto opgestuurd.

ben benieuwd.

Inderdaad wat meer ruimte zou niet gek zijn. Ik gebruik nu de ruimte naast de dagen voor de taarten maar dat is veel te klein haha
en iets voor de pen en inderdaad niet How-too in het midden vd week

33

Superleuk om al die foto's binnen te krijgen. De opmerkingen/suggesties mbt de inhoud voor volgend jaar worden zeker meegenomen.. Nog meer tips? Altijd welkom. Het is zo leuk om aan te werken al heb ik al 2 weken slapeloze nachten! haha.. Alvast dank aan iedereen die ingestuurd heeft!
Groetjes Natascha (Hanako)

leuk hoor, ik heb een foto ingestuurd. lastig kiezen welke nu de mooiste is. Succes!

Ik vind de agenda helemaal super leuk en vind hem goed wat de grootte betreft.
Wat ik er misschien wel in wil zien is de gele tooltjes en wat je er allemaal mee kan.Ik heb ze wel maar weet niet wat ik er allemaal mee kan doen.
Ik ga ook nog even een foto mailen.
Groetjes en succes met het maken van de agenda ik kijk er alweer naar uit!

Groetjes P@trici@

36

misschien een stomme vraag, maar waar kun je die agenda kopen (ook nog die van 2011)

37

nog een idee ipv uitleg van hoe je een taart maakt ook uitleg van bepaalde tools saltenpepper zei al van de gele tooltjes
maar ik dacht meer aan de patchworkcutters.... structuurmatten....clickits enzovoorts

groetjes Wendy

38

nog een idee ipv uitleg van hoe je een taart maakt ook uitleg van bepaalde tools saltenpepper zei al van de gele tooltjes
maar ik dacht meer aan de patchworkcutters.... structuurmatten....clickits enzovoorts

groetjes Wendy

39

Leuk iedee. Ik heb een fototje gestuurd de vraag of die mooi genoeg is. Jammer dat ik die agenda nooit zal zien want ik woon niet in Nederland.

Hanako schreef:
hme schreef:

Het klinkt zo leuk! Waar kan ik die agenda krijgen?

De huidige agenda is als het goed is nog bij diverse boekwinkels te krijgen. De Taartenagenda 2012 komt ook weer in de boekwinkels door heel het land en hopelijk ook bij de grote warenhuizen! Maar pas vanaf september/oktober te krijgen waarschijn dus het duurt nog even!

Ik zoek me suf, maar kan 'm nergens meer vinden. Nog tips?

Groet,
Annemieke

Leuk iedee. Ik heb een fototje gestuurd de vraag of die mooi genoeg is. Jammer dat ik die agenda nooit zal zien want ik woon niet in Nederland.

Als je wilt kan ik hem tegen die tijd wel naar de versturen hoor!  ;)  :Y

42

kimverschuure schreef:

Als je wilt kan ik hem tegen die tijd wel naar de versturen hoor!  ;)  :Y

Heel lief van je aangeboden. Tegen die tijd zien we nog wel want ik woon wel ver weg.

Leuk, leuk...

Ik heb afgelopen jaar erg staan twijfelen om de agenda te kopen. Reden dat ik hem NIET gekocht heb is al genoemd, maar zeker doorslaggevend geweest: bij teveel weken had ik geen "weekoverzicht" of te wel in 1 oogopslag de week van maandag t/m zondag kunnen overzien...
Ook de ruimte bij het weekend (zondag?!) vond ik veel te klein/beperkt....
Dat ik stond te twijfelen was omdat ik de rest wel heeeel leuk en bruikbaar vond.... :Y  dus toch kopen als 'naslagwerk???... :nooo  toch maar niet

Als bovenstaande uiteindelijk in de nieuwe versie veranderd, ga ik hem zeker kopen!! :lol:  :Y  :lol:  :Y

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

44

IK heb maar 1 tip naast de al gegeven tips en dat is nooit meer stoppen met het maken van de taart agende....... :D

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

45

Ook ik heb een poging gewaacht met het toesturen van een foto :)

(als verrassing voor me liefste zus die veel voor me gedaan heeft en nog steeds doet en het verdient) vond ik dit wel een leuke verassing  :)

Als t lukt natuurlijk  :)   ben benieuwd.

en kwa tips.

1 idd de weekenden wat groter maken
2 geen how 2 midden in de week.
3 notitie ruimte met bijvoorbeeld een standaart boodschappen lijstje en dat je alleen nog maar de aantallen er achter hoef te zetten
(ik zet namelijk vaak mijn taart boodschappen in me agenda losse papiertjes raak ik altijd kwijt en mijn taarten agenda heb ik altijd mee :)  )

suc6 met de voorrberreidingen.
en kijk er zeker weer naar uit :)

Liefs marielle

46

Ik heb de huidige ook maar gebruik hem amper ivm de groote.
Ik heb een kleine agenda erbij moeten kopen omdat hij niet in mijn tas past.
En idd een how-to midden in de week is niet handig.
vooral als er aan de ene kant wel de maand staat en de andere niet, je ziet niet in één oogopslag in welke maand/week je zit.
Ik weet ook niet of ik hem volgend jaar weer koop.

En geen vergoeding (al dan niet in een gratis exemplaar), sorry maar dan voel ik me toch wat gebruikt hoor. Ik heb ook geen foto ingestuurd.

47

Poortje schreef:

En geen vergoeding (al dan niet in een gratis exemplaar), sorry maar dan voel ik me toch wat gebruikt hoor. Ik heb ook geen foto ingestuurd.

Ben het eigenlijk wel met jou eens! Ik heb een foto ingezonden omdat het me gaaf lijkt erin te staan, maar als ze geen foto's verzonden krijgen kunnen ze ook geen agenda maken.
Dus gewoon iedereen die erin staat een gratis agenda! :Y

48

Een gratis agenda zou leuk zijn, maar voor mij hoeft het helemaal niet. Ik vind het gewoon al leuk moest ik erin staan :)

Als ze iedereen ook nog moeten gaan vergoeden voor de foto's, dan kunnen ze ook gewoon foto's via een of ander bedrijf aankopen. Dan zijn het misschien geen foto's door iemand van het forum gemaakt, maar zo gaat het immers ook.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

49

Inmiddels heel veel foto's ontvangen en doorgestuurd naar het reclamebureau. Bedankt allemaal voor de inzendingen! Wat een klus wordt dat nog om hier een keuze uit te maken.

En nog even als reactie op het krijgen van een 'gratis'agenda voor het meedoen hieraan... Helaas ben ik niet in de positie dat ik de agenda ZELF uitgeef. Hierdoor gaat alles via de uitgever, drukkerij en het reclamebureau. Ik heb dus ook geen zeggenschap over gratis exemplaren. Foto's hadden we zelf kunnen vullen met eigen taarten maar mij leek het juist leuk andere ook een kans te geven om in een blad/boek (in dit geval agenda) te staan die landelijk wordt uitgegeven. Gewoon voor de lol dat jouw taart ergens in staat dat in heel Nl te koop is. Ik vraag me trouwens of of je bij de Mjam bijv ook een gratis exemplaar krijgt als jouw foto erin staat..   Zoals gezegd is mijn idee alleen geweest dat het voor andere ook zo gaaf zou zijn om hun foto ergens in te zien staan. Dit even ter uitleg..
Nogmaals dank aan diegenen die hebben ingestuurd en ik hoop diegenen gauw te laten weten welke foto's geplaatst worden!
Groetjes Natascha (Hanako)

50 Laatst bewerkt door Liens (11-03-2011 14:36)

Laten ze iets weten als ze je foto gebruiken?

Edit: ik lees net van wel  :+ hihi ben benieuwd!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be