Onderwerp: met valentijnsdag m´n meiden op de taart gedaan
Ik lees me suf hier om alles te leren en kijk m´n ogen uit wat voor moois
er allemaal voorbij komt. Complimenten aan de maaksters
hoop dat toch ook een keer te kunnen. wil dan ook as. weekend m´n eerste taartje met marsepein maken. heb me dus ook al arm gekocht aan matriaal
want wat heb je veel voor taarten en cc etc. te maken
.
Met Valentijnsdag heb ik de meiden verrast met een slagroomtaart. Was eigelijk meer om het biscuit te maken en kijken hoe en wat. Recept hier vandaan gehaald met aangevette slagroom gevuld en aardbeienjam. bewust simpel gehouden omdat de jongste niet zo van taart houd
maar sinds afgelopen weekend lust ze toch ineens marsepein
de vlag hangt uit
Anyway, over de taart, De taartbiscuit was niet helemaal zodat het hoort . bloem er voorzichtig door spatelen stond er, O, ja las ik dus pas toen de bloem er al doorheel gemixt zat resultaat de bodem niet genoeg gerezen ik zeg niks over m´n reactie
. nou ja, dan maar geen hele grote taart en doormidden doen zodat ik een hogere kan maken. Voorzichtig doorsnijden , pppffffffffffff wat een gedoe maar gelukt en dan maar smeren en vullen en decoreren.
had voor het gemak foto´s gescrapt en uit laten printen op zo´n suikerlaagje.
nou ja hier het resultaat, hij smaakte goed alleen erg vast en voedzaam zullen we maar zeggen
hoop dat het lukt met de foto´s en ja ik weet dat ik alles mooier op de foto kan zetten maar moet nog een hoop leren

bedankt voor het kijken