26

Re: Bruidstaart 150 pers

Echt een prachtig geheel, wat een werk, wat een hoeveelheid taart, maar schitterend gedaan !

Groetjes, Conny

27

Mocht al van de preview genieten. Wat jammer dat het je dit keer niet gelukt is om een 'pr8ige' foto te maken dat overkomt je niet vaak. Vind daarom eigenlijk de onderste foto ook mooier omdat je dan heel goed het icingpatroon kan zien en dat komt op de bovenste niet mooi tot zijn recht. Wat ook heel byzonder is dat je je inzet voor iemand anders zijn feestje en je je eigen feestje dr een beetje bij laat inschieten ;) maar snap ook weer wel waarom je deze taart wilde maken. Ik vind het een plaatje! Een schitterende taart en kaarsrecht!!! Weer ééntje waar je trots op mag zijn!

28

he-le-maal geweldig! erg mooi!

29

Prachtig zeg, en zo mooi strak en recht allemaal .  :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

Ohhh wauw!! Erg indrukwekkend!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

31

Het is een plaatje...(nou ja...zeg maar plaat ,zo groot) van een taart .
Heel knap dat je dat zo voor elkaar krijgt Petje af hoor :Y  :thumb:

Prachtig! Wat een preciese werk! Fijne vakantie en New York is zeker ook leuk voor shopping?

33

errug gaaf! mooi gedaan.
Welke stencil is het?

Enthousiaste groet, Maxime

34

Wauwie!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

35

Wow, dat is echt een ontzettend mooie taart! Houden die maiskolfprikkers zoveel gewicht?! Dan heb je er zeker wel een aantal gebruikt of niet?

Veel plezier in New York! Ik ben er een paar jaar geleden geweest en je kunt er erg leuk shoppen! De shopping mall in New Jersey is ook wel leuk om te shoppen, moet je de PATH nemen naar de overkant. Have fun! De dollar staat nog steeds relatief laag! ;)

36

Tari schreef:

errug gaaf! mooi gedaan.
Welke stencil is het?

Het is de "Designer Stencil Princess Lace Scroll". Ik heb 'm gekocht bij Ellen Creative.

Groet, Jolanda

37

MWillemijn schreef:

Wow, dat is echt een ontzettend mooie taart! Houden die maiskolfprikkers zoveel gewicht?! Dan heb je er zeker wel een aantal gebruikt of niet?

Veel plezier in New York! Ik ben er een paar jaar geleden geweest en je kunt er erg leuk shoppen! De shopping mall in New Jersey is ook wel leuk om te shoppen, moet je de PATH nemen naar de overkant. Have fun! De dollar staat nog steeds relatief laag! ;)

Bedankt voor de tips!
En de maiskolfprikkers houden het prima. Inderdaad niet te zuinig en goed verdelen.

Groet, Jolanda

38

Hij is echt super geweldig!!! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

We hebben het er al over gehad, scheel weer typen :lol: .
Ik vind het zo toch een hele stijlvolle taart.
Weer een om trots op te zijn  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Kan niet anders dan zeggen dat hij echt heel erg mooi is geworden.
En ik ben benieuwd hoeveel taarten wij nog kunnen verwachten van je aangezien je kwartaalloze periode  ;)

Groetjes van Nicole!!

41

WAUW wat is ie mooi

42

Prachtig :thumb:  en wat zal; die zwaar zijn geweest! :think:

43

Schitterend!

44

Ow wauw, die is geweldig mooi, hoog, strak en stijlvol! :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

45

Mama's nieuwe hobby schreef:

En ik ben benieuwd hoeveel taarten wij nog kunnen verwachten van je aangezien je kwartaalloze periode  ;)

:lol: ....... :D ......... O-) 

Vandaag al weer 3x nee gezegd  :Y (het is, dat ik echt weg ben anders ............ ;) )

Groet, Jolanda

46

Wauw, wat een prachtige taart. Het is ook iets bijzonders, zes lagen. Ik vind hem prachtig en zo strak en recht!

47

wooow ik vind hem prachtig maar hoe vervoer je zoiets zo ik graag willen weten
groetjes jolanda

48

Jolanda 1969 schreef:

groetjes jolanda

Volgens mij schrijft ze dat ze hem op de locatie heeft opgebouwd. Dus gewoon enkel laags vervoerd...

Life is what you bake it.

49

Taartenmarie schreef:
Jolanda 1969 schreef:

groetjes jolanda

Volgens mij schrijft ze dat ze hem op de locatie heeft opgebouwd. Dus gewoon enkel laags vervoerd...

Klopt helemaal! Ik moet zeggen, dat ik ook wel grote taarten in zijn geheel vervoerd heb, zoals deze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZHYP74T.jpg
maar dat was maar een klein stukje rijden. Nu moest ik 30 km rijden en dan ben ik veel te bang, dat ik een keer hard moet remmen. Caroline vervoert alles (zelfs 7 hoog!) gestapeld en dat is altijd goed gegaan (klop klop), dus het kan wel.

Groet, Jolanda

50

een woord wauw!!
en die vulling klinkt me ook lekker?heb je er een recept van?