1

Onderwerp: Wie kan helpen met ideeën voor een verhuistaart?

Mijn moeder en haar vriend hebben samen een huis gekocht en gaan er volgende week definitief wonen....

Nu wil ik daar graag een taart voor maken met "welkom thuis"  oid erop...

Maar verder niet echt een idee.
Ik ben nog maar een beginner dus echt een huis maken kan ik denk ik niet  :o

Iemand ideeën of voorbeelden voor mij?

2

Re: Wie kan helpen met ideeën voor een verhuistaart?

Een verhuisdoos? Of een huisje puzzelen?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

2 sleutels op een hart ??

4

Hoi,

Een van mijn eerste taarten werd ook een verhuistaart; een oom en tante gingen van Groningen naar Zeeland verhuizen. Ik heb een taart gemaakt met een klaver ( uitsteker) en een huisdeursleutel ( uitsteker) Ik heb er op gezet: veel geluk ! Op de zijkant had ik met huisjes( uitsteker) wat details gemaakt; al met al een heel leuke taart geworden. Ik had em ingepakt in een leuke doos ( Xenos) en t was dus echt een kadootje!

Groetjes Jose

5

verhuisdoos maken met een leuke tekst erop in de trant van : pas op breekbaar?

Mijn oorspronkelijke idee voor je was :
Een verhuisdoos maken, die openstaat, met daarin dan allerlei verhuisdingen OF een interieur erin maken ( soort kijkdoos effect dan ) enzo...

Maar je zou ook een stenenprint kunnen maken met inderdaad wat sleutels en misschien een deur? voordeur ofzo

Liefs Samantha

6

Wat een hoop ideeën al, bedankt zeg!!  :)

Ik ga er eens over nadenken....ik vind alle ideeën leuk, nu nog even kijken wat voor mij haalbaar is, hihi.

7

Ik heb er toevallig net 1 gemaakt voor een stel dat ging samenwonen, hij staat op m'n hyves. Neem gerust een kijkje :)

8

Siep schreef:

Ik heb er toevallig net 1 gemaakt voor een stel dat ging samenwonen, hij staat op m'n hyves. Neem gerust een kijkje :)

Oh die is schattig!! dankje

9

Ik wilde toch maar een openstaande verhuisdoos maken, als 2e laag op de taart zeg maar.....
Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen eerlijk gezegd  :o
Ik heb wel gezien hoe je een taart maakt met opengeklapte punten maar dat is toch net anders dan 4 flappen van een verhuisdoos lijkt mij....

Kan iemand mij helpen met wat uitleg?
Ik heb een rechthoekig stuk cake gemaakt, die ik als verhuisdoos dienst wil laten doen.
Ik heb ook evt tylose om de flappen op te laten staan??

Hopelijk kan iemand helpen!! (en liefst ook op heeeele korte termijn  :o   O-) )

10

Niemand??  :o