1

Onderwerp: Grote roos

Na de hectiek van de afgelopen dagen, vandaag heerlijk op cursus geweest bij Madhuri!

Ik had al eens het boeketje bij haar gemaakt, maar leuk om nog een tikkie verder te gaan en een echte grote roos te maken, toch weer wat dingen bij geleerd die ik zelf echt niet had geweten..

Hij staat te stralen hier in de kast.. maar zal hem van de week in de vitrine van de winkel bij m'n andere blommen zetten..Daar kan hij nog mooier stralen! En hopelijk raken meer mensen geïnteresseerd in suikerbloemen

http://img593.imageshack.us/img593/7544/groteroos.jpg

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

2

Re: Grote roos

Mooi Bommeltje :thumb:
Leuk he om te doen?

3

Prachtige roos en zo 'echt', ook mooi van kleur, fantastisch!

4

Erg mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

5

zooo mooi!

6

nou das nou net een echte roos!!! Prachtig lijkt me enig om te doen!!

groeten, Bianca
TAART in huis

7

NET ECHT, wow, geweldig!!!!!

8

schitterend!!!!

groetjes Anneliek

9

Wat mooi!!

wow mooi zeg, de roos is net echt.... :Y

Een persoonlijke taart is leuk om te geven!!

11

Werkelijk schitterend!!!

12 Laatst bewerkt door Samanthaberg (21-02-2011 19:58)

Jeetje wat mooi zeg ik had er ook graag één gemaakt  ;)

Ik ben vandaag naar de dokter geweest ik moet een afspraak maken bij de orthopeed  :/ , en gelijk naar de fysio..
Ik ben blij dat je het zei anders had ik er waarschijnlijk nog veel langer mee rond gelopen  ;)  wordt vervolgd....

Vond het super gezellig groetjes sam

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

13

Het was zeker gezellig Samantha! Blij dat je meteen even naar de HAP bent gegaan, en nu maar hopen dat je er snel van af bent!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

14

Het was reuzengezellig hier in Almere meiden en daar hebben jullie voor gezorgd :Y

Mooie Roos is het geworden :thumb:

groetjes en geniet van je Roos ;)

15

Het is een plaatje van een roos , heel erg mooi gemaakt  :thumb:

16

Wat prachtig Bommel!

Groetjes San

17

Hey Belinda,

Gelukkig je post deze prachtige creatie wel!!!!  :lol: Of ben je nog niet aan het werk. Je roos is echt super mooi :thumb:

hij is ongelooflijk mooi

cake my day

19

Hij is mooi geworden bommeltje! Ik hoorde dat het erg gezellig was?! ;)... ik was er een paar dagen later :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

20

Super mooi!!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

21

Glamour schreef:

Hij is mooi geworden bommeltje! Ik hoorde dat het erg gezellig was?! ;)... ik was er een paar dagen later :D

En met jou was het ook erg gezellie hier :Y

gr. Madhuri

22

Annekehil schreef:

Hey Belinda,

Gelukkig je post deze prachtige creatie wel!!!!  :lol: Of ben je nog niet aan het werk. Je roos is echt super mooi :thumb:

:Y  Ben al begonnen hoor! Maar idd af en toe wat posten moet kunnen als het om gemaakte dingen gaat. En ik doe het ook om de workshops te promoten. Ik laat graag zien wat er op workshops gemaakt wordt.. (nee ik heb geen aandelen in de workshops van Madhuri  :lol:  ) Want de eer is dan namelijk niet alleen aan mij, maar ook aan degene die de workshops geeft.

Ik hoop zo altijd wat extra mensen naar de workshops te krijgen..

En ehh Glamour.. ik weet niet of ik het nu zo positief moet vinden dat jij dagen later nog te horen moet krijgen dat het zo 'gezellig' was bij ons  :lol:  :lol:  :lol: ... Gelukkig ken je me een beetje  :+  En weet ik zeker dat het bij jullie ook super gezellig was!

23

Wow! Erg mooi, en ook zo supersubtiel gedust :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>