1

Onderwerp: woody, mr potato head en de anderen en PME examen

een toy story taart voor Zeno, er liep vanalles mis...heb ik werkelijk nog nooit gehad: 'k had erg weinig tijd dus de toys allemaal op voorhand gemaakt zodat ik enkel de taart nog moest bekleden...vielen alle ledematen van Woody eraf (en ze wilden er niet terug op  :s  ) scheurde de marsepein vréselijk (écht de goeie zeelandia en niet te dun uitgerold hoor) marsepein er terug af...komt gelijk alle BC er terug af...nieuwe BC maken enz ik bespaar je de rest van de fataliteiten. Anyway hier is'm:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7G8ZC6JD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKS88OSI.jpg
even stiekum ook nog m'n examentaart PME royal icing posten, wat een werk zeg, uuuuuuuren! Eigenlijk helemaal m'n stijl niet maar toch leuk geworden vind ik:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JQUZZXPG.jpg

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

2

Re: woody, mr potato head en de anderen en PME examen

je ziet je problemen er niet aan af hoor... ik vind hem echt superleuk geworden :Y

en je zwaantjes vind ik knap gemaakt

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3

Ondanks alles vind ik hem heel leuk!
Dat hondje is echt geweldig :D

.. Want taart kan altijd!!

4

Prachtig geboetseerd en mooie zwaantjes zeg! :Y

5

Maar je zwanen zijn toch mooi geworden. Ook al zijn ze in een turbo tempo gemaakt. En eigenlijk is heel je taartje in turbo tempo gemaakt toch  :Y . Ik ga de mijne ook straks proberen te posten.
Je Toy story taart is ook heel leuk geworden. Ik kan niets groens meer ontdekken behalve dat groene mannetje. Je weet wat ze weer zeiden vandaag: alleen jij ziet je fouten.

Groetjes Elvira

Erg leuk!!

Groetjes van Nicole!!

7

elvira schreef:

Maar je zwanen zijn toch mooi geworden. Ook al zijn ze in een turbo tempo gemaakt. En eigenlijk is heel je taartje in turbo tempo gemaakt toch  :Y . Ik ga de mijne ook straks proberen te posten.
Je Toy story taart is ook heel leuk geworden. Ik kan niets groens meer ontdekken behalve dat groene mannetje. Je weet wat ze weer zeiden vandaag: alleen jij ziet je fouten.

Groetjes Elvira

Je hebt gelijk Elvira, wat zijn we toch allemaal super kritisch op ons eigen werk hé  ;)  'k heb toch veel geleerd op de cursus en't was erg gezellig hé!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

Leuke taart!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Goed geboetseerd!!!Erg mooi

erg mooi gedaan ik ben oo bezig met een toy story taart
mag ik vragen hoe je die hoed van mr patatohead heb gemaakt?

groetjes patricia

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen