Onderwerp: Mijn eerste taarten
Ik ben sinds december bezig met taarten maken, en het bevalt me erg goed! Ik merk dat het ook steeds beter gaat. Ik heb heel veel hulp gehad aan deze site, dus ik wil graag laten zien wat ik er van gemaakt heb.. Helaas heb ik vandaag de helft van mij foto's per ongeluk verwijderd, dus ze zijn niet allemaal even duidelijk..
.
(ik hoop dat jullie de foto's kunnen zien. Pas op het zijn er veel..)
De eerste vanwege de geboorte van de dochter van vrienden. Naar aanleiding van het kaartje. Gevuld met botercreme en aardbeienkwark.

Als surprise voor een collega die van surfen en zee houdt. Het bruidspaar is een geintje tussen ons. Gevuld met speculooscrème en iets met chocolade geloof ik..

Carstaart voor de 3e verjaardag van het zoontje van vrienden. Gevuld met jam en botercrème.

Lekker snoeptaartje met Elmo. Gevuld met Marscrème en botercrème.

Close-up van Elmo

Traktatie voor de juffen van het kinderdagverblijf waar onze dochter op zit. Ze is dit weekend 2 jaar geworden. Gevuld met aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.

Met de bijbehorende cupcakes. De kinderen en juffen waren erg enthousiast!

En daar is ie weer.. Maar ja, hij is nou eenmaal de held van elke 2-jarige.. Vind em zelf ook wel goed gelukt. Ook gevuld met aarbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.

Close-up Bumba en Pantuf.. Aan de achterkant had ik ook het beertje (Nanadou) geboetseerd.

Met bijbehordende cupcakes..

En om het af te leren nog één foto..
.. Van het geheel, omdat ik daar toch best wel trots op ben..

Bedankt voor het kijken.
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo
ennne...ik kan je helaas ook niet helpen met de manier van plaatsen, kom ook pas net kijken hier!