1

Onderwerp: [tips gevraagd!]De lekkerste koelkastvrije vulling!

Hoi allemaal,
Ik ga in juli een bruidstaart maken voor mijn schoonzus en zwager die dan 12,5 jaar getrouwd zijn. Maar het moet omdat we 1,5 uur van elkaar vandaan wonen ene koelkast vrije taart zijn. nou heb ik daar helemaal geen ervaring mee, ik maak vooral vullingen met slagroom namelijk.
Welke vullingen maken jullie en wat zijn de lekkerste vullingen?

Bedankt voor de tips alvast!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: [tips gevraagd!]De lekkerste koelkastvrije vulling!

Botercreme van mix en daar patidess doorheen doen in de smaak die je wilt. Voor bruidstaarten wordt, volgens mij, vaak champagne gebruikt..

3

Ik werk alleen maar met koelkastvrije vullingen.. meest gevraagd voor bruidstaarten... witte chocola creme, champagne creme , aardbeien creme

Joyce en al die crèmes maak je door bc mix met een patidess?

5

Yep bc mix en dan gecombineerd met patidess of bijvoorbeel een reep chocola gesmolten erdoor..
Door de aardbeien creme doe ik aardbeien jam en stukjes aardbeien ..
Je kan er zoveel kanten mee op en je zit niet moeilijk te doen met koelkasten, zeker voor de bruidstaarten vind ik dat heel belangrijk dat ze gewoon mooi kunnen staan buiten de koeling..

6

Ik gebruik ook voor bijna al mijn taarten bc van mix met patidess  :Y . Ideaal!

Hoi
Bedankt voor de tips! Joyce ik had al even op je website gekeken, je taarten zien er prachtig uit en het water loopt al in mijn mond als ik de vullingen lees. Ik zal toch eens die smaakstoffen gaan bestellen dan en zelf even uitproberen wat wij het lekkerst vinden. Mijn schoonzus werd al enthousiast toen ik vertelde dat het meestal met botercreme gevuld wordt als het buiten de koelkast bewaard moet worden. Verheug me al op het maken van de taarten..tis toch weer een heel nieuw vak lijkt me!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

8

Tnx voor t compliment  :o
Het hoeft nog niet eens perse met smaakstof.. je kan ook werken met saroma (pudding poeders)... Als je wel voor smaakstof gaat, zou ik die van Lorainn pakken... Persoonlijk vind ik die fijner als Patidess.

9

lees even mee ..... :Y

Lieve groetjes van Nicole

10

Hier zijn we verslaafd aan de LorAnn smaakstof (schrijf ik dat goed... uhhhh) vooral aardbei en framboos zijn erg lekker! Ook erg lekker in combinatie met een laagje jam! Ik heb ook de slagroom smaakstof van patidess dat is ook erg lekker!

11

Verder kun je ook de vlaaivullingen uit een blikje gebruiken of fruit uit blik ...  :9  :Y

Dat is toch een TAART waard!

12

Ik gebruik de patidess door swiss merenque botercreme, en die dan in combinatie met een compotte of vlaaivulling, valt ook vaak heel goed.