26

Re: roos

Viel toch te proberen, stadgenote, ik kan ook stil op een stoel kijken hoor als jij er een maakt, haha.
Maar hij is en blijft prachtig, die roos van je.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

27

Super.
Ik ben van oorsprong bloemiste dus ik heb redelijk verstand van rozen. Deze is echt geweldig.
Ik droom ervan om een roos als deze te kunnen maken.
Maar ik blijf oefenen.

hij is echt waanzinnig mooi

cake my day

29

Wow, super mooi!!! Bijna niet van echt te onderscheiden!!!! *D

30

WAAAAAT!!! Niet tevreden  :s  Dit is een prachtroos, hij is super!!! Wou dat ik dit kon....zucht  :/

Maar hij is waarschijnlijk ook prachtig omdat jij een perfectionist bent, als jij tevreden bent dan is je roos grandioos  ;)

Toppie :thumb:

31

Nou ik vind 'm ook prachtig!

Ik heb naar beneden gescrold om te kijken of je ergens had opgeschreven dat je toch perongeluk een foto van een echte roos had geplaatst :D

Als je nog verder oefent, ben ik benieuwd hoe je nieuwe creaties eruit zullen zien want zou niet weten hoe het nog mooier kan dan dit :)

32

WAUW!!!!!! :x

Heb je hier misschien ook een howto van, of zou je die willen maken? Ik vind deze echt heeeeeeeeel erg gaaf!!

33

wat zijn ze toch prachtig die grote rozen!!! Ja ik zou er wel een bossie van willen bestellen  :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

34

Post schreef:

wat zijn ze toch prachtig die grote rozen!!! Ja ik zou er wel een bossie van willen bestellen  :lol:

Helaas mijn tempo is niet zo hoog,dat zou een jarenplan zijn,ha ha
ben met deze ene roos al een eeuwigheid bezig.
Maar je weet het maar nooit!

Groetjes Ria123

35

ria123 schreef:
Post schreef:

Helaas mijn tempo is niet zo hoog,dat zou een jarenplan zijn,ha ha
ben met deze ene roos al een eeuwigheid bezig.
Maar je weet het maar nooit!

nee joh je kan het meid :Y

groetjes Madhuri