1

Onderwerp: kant en klare kersenvlaaivulling

Hoi,

Gebruiken jullie wel een kant en klare kersentaartvulling uit blik als vulling voor een biscuit-taart?
En zo ja, kun je dit dan gewoon rechtstreeks op de biscuit smeren als vulling? Of moet je het nog eerst ergens mee mengen?

Groetjes Susanne

2

Re: kant en klare kersenvlaaivulling

Ja hoor, kan je er zo opsmeren. Eventueel nog een dijkje of gewoon wat van de kant afblijven. Erg lekker hoor!

3

Kan er gewoon in hoor!

Wel dijkjes spuiten langs de randen van je taart en als je wil dat het vocht niet in de biscuit trekt eerst een laagje botercreme eronder doen!

Succes!

4

Ja hoor, deze vulling heb ik laatst ook gebruikt voor mijn stapeltaart met chocoladebiscuit. Ik had 'm gecombineerd met Zwitserse room.

Deze heb ik gebruikt:
http://www.hak.nl/files/docs/1285926770_vlaaifruit_kers.jpg

5

Da's heerlijk, vooral in combinatie met chocolade! Idd, wel een dijkje spuiten. Ik doe er zelf nooit botercrème onder.

Jacqueline

6

Ik gebruik regelmatig de vlaaivullingen van hak:
Kersen, tropische vruchten, aarbeien en heb nu ook de appel versie gevonden.  :9  :9  :9  :Y

Dat is toch een TAART waard!

7

haha heerlijk, hier ook veel met hak vlaaivulling!

8

ik gebruik deze ook.... idd met dijkje... geen bc eronder... :9

9

Hoi,

Bedankt voor de tips! Ik zal het eens proberen met een laagje botercreme eronder! Het water loopt me al in de mond bij het lezen van jullie berichten!

Groetjes Susanne

Ik gebruik hem ook en dan in combinatie met monchou  :P  :P

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Hoeveel gebruiken jullie daar dan van voor een biscuit van 26 cm doorsnee?
Is dan 1 pot genoeg? (voor 1 laag)

12

Hmm ook lekker met een laag monchou en uiteraard chocolade. Maar goed ik doe in bijna iedere taart een laag knapperige chocola.

13

hmmm lekker, ik ga er altijd nog even met de staafmixer door, omdat ik niet van grote stukken hou

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

14

Ik heb het geprobeerd en het was heerlijk. Eerst heb ik een laagje van opklopte slagroom en monchou gemaakt en daarop de kersenvlaaivulling. Heerlijk. Ik had wel genoeg aan een blik.

Groetjes susanne