1 Laatst bewerkt door Selien (20-02-2011 13:41)

Onderwerp: Alweer 4! Ideetjes voor een meisjestaart?

Jahjah, mijn nichtje wordt dit jaar alweer 4. Volgende week zondag.

Nu ben ik komende week toch thuis, dus ik dacht een waanzinnig mooie taart voor dr te maken.

Ik heb alleen één probleem; ik heb zo veel ideeen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Misschien hebben jullie, mijn medebaksters, nog leuke ideetjes dat mij wat meer inspireert?

Ze wordt dus vier en is HE-LE-MAAL gek van rozo. De cake zelf wordt dus ook roze, met aardbeien en chocoladefudge als vulling.

Verder wil ze heel graag een Ariel-taart. Je weet wel, de kleine zeemeermin. Maar ik wil niet zo'n standaard Barbie-taart, met de vin gedrapeerd over een rots.

Of K3 vindt ze ook helemaal leuk. Daar zat ik ook aan te denken om iets mee te doen.

Kunnen jullie me misschien een beetje helderheid brengen met leuke ideetjes of tips?
Ik sla zelf namelijk een beetje dicht op het moment...

Alvast bedankt!

2

Re: Alweer 4! Ideetjes voor een meisjestaart?

K3 heeft toch de musical van de kleine zeemeermin gedaan? Misschien is dat een optie dat is dan 2 in één.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

leuk! je kan ook je botercreme kleuren is roze (dan wordt de botercreme in de taart roze dat heb ik laatst met een geboorte meisjes taart gedaan erg leuk gezicht)

Hello kitty is ook veel roze, en k3 is ook erg leuk
succeS!

4

Ja, die roze bc zag ik pas geleden ook ergens in een youtube-filmpje. Dat is idd wel erg leuk ook...

5

Je zou ook een soort van strand kunnen maken waarbij Ariel "zit" in het ondiepe gedeelte van de zee.. Stukje vin onder water, stukje staart erboven? Botje erbij.. Ik zie het al helemaal  voor me..  :Y

6

Hehe.. eindelijk eruit wat het wordt. Ik ga een prinsessenkasteel maken, met wit, roze en goudkleurige details en een kroontje erbij van rkt met sugar diamonds. Voor een echte princess dus!  :Y