1

Onderwerp: Taekwondo!?! Ja, hoe ga ik dit nu doen?

Moet de taart nog in een thema? Ja, doe maar een Taekwondo taart!! Met 2 van die mannetjes die een plankje stuk slaan. Eerlijk tegen de ontvangster gezegd dat dat niet makkelijk zal worden maar dat ik m'n best zal doen. Het heeft ook wel wat ***woorden  :x  gekost om het uiteindelijk zo te krijgen.
De ontvangster was tevreden al had ze graag wel wat wat meer kleur in de taart willen zien. Had gekund, ik vond dit bij elkaar een mooie combinatie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q6OSYRI3-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X8H68UJP-D.jpg

2

Re: Taekwondo!?! Ja, hoe ga ik dit nu doen?

Hmmm eerlijk gezegd vind ik hem gewoon zo prima!! Superleuk bedacht en hij is hartstikke goed gelukt.
Compliment hoor!

3

Ik vind hem heel erg mooi !! Maar waar had ze die kleur willen zien ? Dat had er denk ik niet echt bij gepast

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

4

Super leuk!

5

Wat meer kleur is echt niet nodig hij is hartstikke leuk zo!

6

O, Wow!!!
Mijn zoon is ook taekwondoka, dus als het mag, sla ik deze even op! Hoewel ik nog niet echt boetseerervaring heb...... :s

Ik vind 'm qua kleur ook erg mooi! De enige kleur die je eventueel had kunnen veranderen dat was de kleur van de band. Maar ja, als de persoon in kwestie daadwerkelijk de zwarte band heeft, dan had je hem daar ook geen plezier mee gedaan ;)

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

7

ik vind je taart erg mooi , mijn kinderen hebben ook jaren taekwondo gedaan en als je nog eens zo'n opdracht krijgt zou je wat meer kleur aanbrengen door b.v de koreaanse vlag  erop te maken of de kleuren van een wedstrijdveld rood/blauw.
als de opdrachtgever dat nodig vind want ik vind hem zo ook mooi

8

Super geboetseerd zeg!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

9

monique2510 schreef:

als je nog eens zo'n opdracht krijgt zou je wat meer kleur aanbrengen door b.v de koreaanse vlag  erop te maken of de kleuren van een wedstrijdveld rood/blauw.

O,zo...ja dat zou idd misschien kunnen, ik vroeg me al af waar ze dan de kleur moest maken.
Maar (net als jij) vind ik hem zo, nog steeds heel erg mooi

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

10

helemaal leuk, en de kleuren vind ik ook mooi zo.. plaatje klopt gewoon! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

monique2510 schreef:

ik vind je taart erg mooi , mijn kinderen hebben ook jaren taekwondo gedaan en als je nog eens zo'n opdracht krijgt zou je wat meer kleur aanbrengen door b.v de koreaanse vlag  erop te maken of de kleuren van een wedstrijdveld rood/blauw.
als de opdrachtgever dat nodig vind want ik vind hem zo ook mooi

Daar heb ik nog over nagedacht om de Koreaanse vlag erop te puzzelen. Uiteindelijk toch besloten om het niet te doen omdat ik het anders te druk vond worden. Ach, mocht er nog een keer zo'n opdracht komen dan kan alsnog besluiten om een vlag erbij te maken.

12

Antwan schreef:

O, Wow!!!
Mijn zoon is ook taekwondoka, dus als het mag, sla ik deze even op! Hoewel ik nog niet echt boetseerervaring heb...... :s

Ik vind 'm qua kleur ook erg mooi! De enige kleur die je eventueel had kunnen veranderen dat was de kleur van de band. Maar ja, als de persoon in kwestie daadwerkelijk de zwarte band heeft, dan had je hem daar ook geen plezier mee gedaan ;)

Hij heeft de zwarte band...
En natuurlijk mag je deze opslaan. Al zou ik de volgende keer eerder een plaatje puzzelen dan deze weer zo te boetseren; vond het erg lastig om dat poppetje wat schopt stabiel te krijgen.

13

hoihoi
Heel leuk gedaan!
Heb een jaar of zo geleden ook een taart in die trant gemaakt (maar dan een jiu jitsu taart en niet zo mooi geluk als die van jou).
Omdat het specifiek "Braziliaans" jiu jitsu moest zijn had ik de braziliaanse vlag eronder gemaakt, dan heb je meteen wat kleur :-)
Groetjes!

14

Ik vind 'm juist zo ook erg mooi wat kleuren betreft. En echt superknap die mannetjes zo en dan ook nog met been omhoog! En die stapel plankjes, ook zo leuk!

Groet, Jolanda