1

Onderwerp: ook een beginneling

Hallo, zal me ook even voorstellen  :) . Ik ben Tamara, ben 40 jaar jong, ben getrouwd met Peter en we hebben 2 jongens. Vind het leuk om te knutselen in de keuken, maar soms mislukt het nog wel eens. Heb alleen nog nooit met fondant of marsepein gewerkt, dus op dat gebied van taarten maken ben ik nog een totale leek, maar eerdaags gaat het dus gebeuren, ga ik mijn eerste taart maken, wat tevens (hopelijk) ook gelijk de verjaardagstaart voor mijn oudste gaat worden. Hij wordt dan 12. Maar zal een simpele worden, gezien ik daar dus totaal nog geen materiaal voor heb en mezelf ook niet van alles kan aanschaffen. Maar ben al een stukje wijzer geworden, gezien ik al even mee spiek hier. Hoop nog vele leuke, mooie en vooral lekkere taarten te maken.   :P

Groetjes Tamara  http://tam1970.hyves.nl/

2

Re: ook een beginneling

welkom! alvast veel plezier en succes met je taart! en wel showen als hij klaar is! vinden we leuk!!

3

Re: ook een beginneling

welkom en gelukkige verjaardag voor de zoon.Je kan hier veel leren van de how-to's en ook de zoekfunctie helpt je enorm op weg als je met vragen zit.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen