Onderwerp: Swarschwalder kirsch decoreren???
Ik wil een swarschwalder kirsch taart gaan maken.
Ik wil de zijkanten met hagelslag of vlokken decoreren. Hoe plak ik dat erop vast. Met slagroom of botercreme?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Swarschwalder kirsch decoreren???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil een swarschwalder kirsch taart gaan maken.
Ik wil de zijkanten met hagelslag of vlokken decoreren. Hoe plak ik dat erop vast. Met slagroom of botercreme?
Ik zou het met slagroom doen, er zit geen botercreme op een schwarzwalder taart!!
Groetjes Darlene
Ik gebruik daar altijd slagroom voor!
Aangevette slagroom is wat steviger en kun je voor bovenop ook mooie toeven spuiten.
Ik heb hem voor de verjaardag van mijn ouders gemaakt met slagroom en de toeven met wat klopfix erdoor. En voor de zijkant pure vlokken.
Dank je voor de tips.
Ik denk dat ik maar klopfix gebruik, want ik moet speciale slagroom gebruiken, omdat mijn dochter lactoseintolerantie heeft.
Ik heb idd al pure vlokken liggen voor de zijkant. Ik heb ook van die chocoladeblaadjes gekocht voor de decoratie verder nog een paar verse kersen en dan moet het wel goedkomen.
De rest kan dan smullen, want ik hou niet van kersen Dus heel goed voor mijn dieet
ik ga er komende week ook een maken maar aangevette slagroom wat is daar de verhouding dan van?
en hoe smaakt dat?
moet je dan eerst de slagroom gewoon kloppen met suiker?
Ik geloof dat er hier in het forum wel een recept staat van de aangevette slagroom. Ik zelf heb het nog nooit gemaakt en kan je dus er niet mee helpen.
Slagroom met klopfix werkt trouwens ook prima. Ik heb dit nu twee keer gedaan en de slagroom bleef mooi stijf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Swarschwalder kirsch decoreren???