Re: Al een tijdje niets gepost .....
Superdesuper, hoe blijven zulke stapels in het echt zo staan ? Is echt ongelofelijk hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niets gepost .....
Superdesuper, hoe blijven zulke stapels in het echt zo staan ? Is echt ongelofelijk hoor
Wat een kunstwerkjes allemaal ! Je echte bruidstaart vind ik helemaal super !
waaauuuuuuuwwwwwwww prachtig
Wat zijn ze weer geweldig! Vooral de kleuren van die tweede, wauwie!
Een parade van jou sla ik natuurlijk niet over! En gelukkig maar, want er zitten weer beauties bij
. Vooral de eerste vind ik he-le-maal geweldig.
Mooi mooi mooi mooi mooi mooi !!!!
Oh ja... mooi!!

Heel gaaf allemaal.
wauw prachtig
hoe heb je je rozen zo mooi blinkend gekregen???
De ene taart is nog mooier dan de andere...wow!!
Super! No1 is mijn favorite!
Errug mooi allemaal, de 2e is m'n favoriet. Prachtig!
super! Vooral de kikkertaart
Heel mooi!!
mooi mooi mooi, meer worden schieten me niet te binnen
!
oh jawel, fantastich zeg!
Ik vind vooral die Mario-taart erg mooi
En hij was ook nog eens heel erg lekker. De meeste andere creaties heb ik al live mogen aanschouwen (en de reacties van de toekomstige bruidsparen
), maar ik blijf ze nog steeds erg mooi vinden.
Al komt dat ene ontwerp me wel bekend voor

jeeeeetje mina....diep respect voor dat scheef stapelen....ziet er dooooodeng uit...Maar daarnaast...pff alles klopt..Mooie kleurencombos...hele diepe buiging!
Wauw, wauw, wauw en wauw!! Ik ben en blijf groot fan van je taarten! Komt vast door je meest gebruikte kleurtje.
Lukte het een beetje met de Jem uitsteker bij de cuppies? Die rechtsonderin, daar zit ik altijd mee te stoeien. Ik weet hoe het moet, vergeet alleen zo vaak en stap.
errug mooie parade!!!
De zwarte is superstrak, ik vind de roze parelmoerbloemen echt geweldig mooi. Hoe krijg je die glans zo mooi egaal en sterk? En die van de kikkertjes vind zo leuk!
De anderen zijn ook heel mooi maar dit sprong er voor mij uit 
prachtige parade 
MOOI!!!! Vooral die eerste stapels, super gedaan!!
Super mooi gemaakt
Echte kunstwerken 
Hele mooie parade hoor!
Hoi,
Ik heb een vraag.... ten eerste: wateen super mooie taarten!!!!
Nu heb ik de vraag gekregen om een bruidstaart te maken, en wel die van jou! die zwart witte vinden ze zooooo moooi.
Mag ik jou toestemming om deze taart voor de mensen te maken?
En dan de volgende vraag:
Welke uitsteker is de bloemenrand?
Vriendelijke groetjes, Christa
Hoi,
Ik heb een vraag.... ten eerste: wateen super mooie taarten!!!!
Nu heb ik de vraag gekregen om een bruidstaart te maken, en wel die van jou! die zwart witte vinden ze zooooo moooi.Mag ik jou toestemming om deze taart voor de mensen te maken?
En dan de volgende vraag:Welke uitsteker is de bloemenrand?
Vriendelijke groetjes, Christa
Thanks voor 't compliment en uiteraard geen enkel probleem als je deze taart namaakt. Gaaf juist
De bloemenrand is gemaakt met deze uitsteker van JEM http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … -2841.html
Succes & ik ben heel benieuwd naar 't resultaat!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Al een tijdje niets gepost .....