Onderwerp: Pretty in pink
De mama van Sam wilde graag een roze prinsessentaart, dus: so be it!

Bedankt om te kijken en voor de inspiratie die ik hier op het forum gehaald heb!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pretty in pink
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De mama van Sam wilde graag een roze prinsessentaart, dus: so be it!

Bedankt om te kijken en voor de inspiratie die ik hier op het forum gehaald heb!
mooi prinsesje.. en dat kroontje staat er zo schattig scheef op!!
..dus jij hebt een sugargun...mm..zou je me dat maandag eens kunnen tonen hoe dat werkt?
dan kan ik tegen hubbie zeggen dat het zooooooo handig is dat ik dat écht nodig heb 
mooi prinsesje.. en dat kroontje staat er zo schattig scheef op!!
..dus jij hebt een sugargun...mm..zou je me dat maandag eens kunnen tonen hoe dat werkt?
![]()
dan kan ik tegen hubbie zeggen dat het zooooooo handig is dat ik dat écht nodig heb
Je MOET dat gewoon hebben! Zeg maar tegen je ventje dat IK dat gezegd heb (zou dat indruk maken?
).
Reini schreef:mooi prinsesje.. en dat kroontje staat er zo schattig scheef op!!
![]()
dan kan ik tegen hubbie zeggen dat het zooooooo handig is dat ik dat écht nodig hebJe MOET dat gewoon hebben! Zeg maar tegen je ventje dat IK dat gezegd heb (zou dat indruk maken?
![]()
).
Ben het helemaal met Vicarth eens: Als je taarten maakt dan kan je niet buiten een sugargan. Vraag maar eens aan je man:
Hoe sla je een spijker in de muur zonder hamer!
(Ik hoop voor je dat hij luistert!)
Vicarth schreef:Reini schreef:mooi prinsesje.. en dat kroontje staat er zo schattig scheef op!!
![]()
dan kan ik tegen hubbie zeggen dat het zooooooo handig is dat ik dat écht nodig hebJe MOET dat gewoon hebben! Zeg maar tegen je ventje dat IK dat gezegd heb (zou dat indruk maken?
![]()
).
Ben het helemaal met Vicarth eens: Als je taarten maakt dan kan je niet buiten een sugargan. Vraag maar eens aan je man:
Hoe sla je een spijker in de muur zonder hamer!![]()
(Ik hoop voor je dat hij luistert!)
Euh.. hij zou in staat zijn de spijker met iets anders erin te slaan 
Wat een lieffie!!
En ja het is een feit.... Je kunt NIET zonder sugargun hoor!! 
Ik vind hem heel leuk!!! Lekker roze 
Ik mis alleen een beetje de beentjes onder het jurkje, dat het jurkje een beetje bol staat zeg maar... 
Leuk, leuk, leuk!
Heel erg leuk!!
Ik vind hem heel leuk!!! Lekker roze
Ik mis alleen een beetje de beentjes onder het jurkje, dat het jurkje een beetje bol staat zeg maar...
Er liggen nochtans beentjes onder hoor
, maar laten we het er bij houden dat ze dunne beentjes heeft 
Wat een prachtig prinsesje! Petje af hoor en in zijn totaal is het een hele schattige taart!
Lejow schreef:Ik vind hem heel leuk!!! Lekker roze
Ik mis alleen een beetje de beentjes onder het jurkje, dat het jurkje een beetje bol staat zeg maar...Er liggen nochtans beentjes onder hoor
, maar laten we het er bij houden dat ze dunne beentjes heeft
Ben ik nog jaloers op der ook 
Ach wat een snoepie, echt heel schattig!
Wat een lief taartje en een leuk prinsesje.
En wat die sugargun betreft, ik kan ECHT niet zonder, ik gebruik 'm bij iedere taart die ik maak. Echt een "musthave"
Schattig! (Ik miste ook haar onderkantje
)
Er zitten dus echt wel benen onder hoor
De volgende keer geef ik haar 2 dikke worstjes!
Een hele lieve meiden taart 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pretty in pink