51

Re: Scalloped & carved

ik vind je kleurgebruik héél erg mooi..en had op hyves een reactie gezet..maar heb mijn antwoord al..gaaf!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

52

Wauw!! Geweldig!!
Dat moet je vaker doen , zo zonder plan... ;)  ;)

53

wow wat mooi zelf met een plan komt er bij mij niet zoiets moois bovendrijven. pure kunst

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

54

Ow wauw, díe is écht megagaaf!! Superkleurencombi ook :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

55

ornamentje schreef:

als ik ga zitten, zonder plan..... dan .... gebeuren er echt niet dit soort dingen... geloof me, met plan ook niet.

super gaaf!!

Dan ben ik gelukkig niet de enige, als ik ga zitten zonder plan, val ik in slaap  :D

Hij is weer echt supermooi  :thumb:

56 Laatst bewerkt door kwebbeltje (19-02-2011 14:36)

Owwwww wauwie!!!!!!! Die is gaaf zeg!!!!! Peet, wat heb je dit gaaf gedaan. Gaat best nog wel redelijk met oase toch. Petje af voor je hoor!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

57

Bij sommige taarten die je aanklikt gaat er een schok van WAUW!!!! Door mij heen. Dat had ik ook bij de ze taart. Wat een plaatje mooi strak en mooie kleuren. ik kan me alleen maar aansluiten bij wat er al is gezegd: Echte kunst!!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

58

Wauw!!! Heel mooi...

59

Keigaaf!

Gr. Jen.
I taart you,

60

WOW Petra  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

61

oooooooooooooh als ik jou talent kon stelen deed ikhet  O-)

62

Mirzan schreef:

helemaal gaaf! Mag ik vragen hoe groot de taart is? ik kan namelijk nergens oase vinden die groot genoeg is voor een dummy taart. Dus wil je delen waar je die koopt?
ennuh... deze zou ik wel in een ws terug willen zien  :Y
fijn weekend!

Ik had voor de bollywoodtaart een aantal van die dummies van 22cm besteld op een website. Gevonden via googlen op oasis sec.
Het earrn twee dummies op elkaar maar toen-ie in vorm was ond ik d verhouding niet mooi en heb ik de onderste door de helft gesneden. Is dus 1,5 hoogte=ca 11cm

Bedankt allemaal voor de complimenten!!! Ik zie natuurlijk weer genoeg dat anders of beter kan, dus al jullie enthusiasme doet dan veel goed :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Wauwie wat een super mooie taart.
Mag ik vragen welke kleuren het zijn :o

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

64

Echt super mooi !!!!
Prachtige kleuren ook  :thumb:  :thumb:

65

Fantastisch mooi.... Ook de kleuren, echt prachtig. Mooiste taart die ik in tijden heb gezien!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

66

Erg mooi!!!!! :thumb:

67

Enige wat ik kan zeggen is SUPER!! Het is een plezier om naar te kijken!! :thumb:

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

68

wauw!!!!!!! SUPER!!!!!!

69

wouwwwww, die kleuren, wat ontzettend mooi bij elkaar en het hele plaatje klopt gewoon, helemaal TOP :thumb:

70

Esther mv Nick en Sanne schreef:

Ik zou het je niet kunnen zeggen....  heb al het roze fondant uit de workshopbakken gepakt plus wit fondant en toen gekleurd met o.a. dusky pink wine en claret en electric pink en regal purple en en en..... tot ik tevreden was met beide kleuren, en de derde kleur is een mix van die twee :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

71

kwebbeltje schreef:

Owwwww wauwie!!!!!!! Die is gaaf zeg!!!!! Peet, wat heb je dit gaaf gedaan. Gaat best nog wel redelijk met oase toch. Petje af voor je hoor!

Volgende keer toch biscuit of cake hoor! Dat spul geeft echt niet mee... en de botercreme om te maskeren blijft ook niet echt lekker zitten ofzo :s
Jullie zien op de foto natuurlijk de mooiste curves ;)

72

Echt heel erg knap, dat zou ik nooit kunnen, al die speciale vormen........mooi hoor!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

73

wauw, ook deze is weer erg prachtig gemaakt door jou :Y , gaaf de vormen.  :thumb:  :thumb:

74

Ehm ik ben van mijn stoel gevallen.... :grr:

Wauwie!!! Prachtig...

Wellicht wil je de volgende keer een howto
maken van de taart? :Y

Leuk Leuk Leuk....

75

Miss Pebble schreef:
Esther mv Nick en Sanne schreef:

Ik zou het je niet kunnen zeggen....  heb al het roze fondant uit de workshopbakken gepakt plus wit fondant en toen gekleurd met o.a. dusky pink wine en claret en electric pink en regal purple en en en..... tot ik tevreden was met beide kleuren, en de derde kleur is een mix van die twee :D

Als je dat nou even doorgeeft aan Wilton of zo dan kunnen ze het gewoon zo in een potje maken (en zal het een hele populaire kleur worden  :lol: )