Onderwerp: Bike-chickie!
Het chickie

Cake met chocoladecreme
en de bike

Cake met kersencreme

close-upje
TFL!
Groetjes,
Tamara
www.sprookjestaarten.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bike-chickie!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het chickie

Cake met chocoladecreme
en de bike

Cake met kersencreme

close-upje
TFL!
Groetjes,
Tamara
Gaaf! Die onderste helemaal!
MEGA goed!! Kitty is sprankelend en zo netjes verzorgd, maar die Biker!!! Onvoorstelbaar, uit de kunst!
Wow gaaaaaf ! 
Knap gemaakt met dat leren bikers-jack!
Ik ben sprakeloos van die tweede taart zeg. Ziet er echt fantastisch uit. *neemt hoed af*
Jemig die onderste is wel heeeel erg super!
Heb je dit volgens een how to gedaan of is het gewoon uit jouw brein ontsproten?
die tweede is inderdaad helemaal super... net echt leer joh!!!!

Je chickie is leuk, maar dat leren jasje is echt SUPERGAAF!!

Leuk chickie. En die biker, wow, chapeau!

wauw, die bike-taart is gaaf!! hoe komt het dat ie zo glimt? Is dat die glaze spray? Heb dat ook in huis, maar nog niet gebruikt
wauw, die bike-taart is gaaf!! hoe komt het dat ie zo glimt? Is dat die glaze spray? Heb dat ook in huis, maar nog niet gebruikt
nee, geen glazespray (veels te duur
), deze is (bijna) helemaal gratis "geglimd", gewoon boven de waterkoker houden
, kun je daarna nog een lekker bakkie thee zetten ook
Thanks voor alle leuke reacties!
WAUW!!! Die onderste is ook mijn favourite 
Wauw Tamara je chickie is zo strak en heel lief , maar dan je bike is KLASSE
, deze wil ik ooit wel eens namaken als je het niet erg vind... 
woowwwww, geweldige taarten. En idd je biketaart is echt het einde. Fan-tas-tisch!!
tipsytaartje schreef:wauw, die bike-taart is gaaf!! hoe komt het dat ie zo glimt? Is dat die glaze spray? Heb dat ook in huis, maar nog niet gebruikt
nee, geen glazespray (veels te duur
), deze is (bijna) helemaal gratis "geglimd", gewoon boven de waterkoker houden
, kun je daarna nog een lekker bakkie thee zetten ook
![]()
Thanks voor alle leuke reacties!
ahhh, daar had ik niet aan gedacht
slim 
Jemig die onderste is wel heeeel erg super!
Heb je dit volgens een how to gedaan of is het gewoon uit jouw brein ontsproten?
Uit mijn brein ontsproten niet. Ik heb m al eens een keer eerder gemaakt op een stapeltje en heb daarna eens gegoogled op HD taart en een heleboel soortgelijke taarten gezien
Maar niet volgens een how-to (want die heb ik nog niet gevonden), dus zelf een beetje uit zitten vogelen hoe dit het beste aan te pakken. Deze keer ging ook beter af dan de 1e keer.
Thanks iedereen, voor alle leuke reacties!
Jaa..die is zoo gaaf gemaakt Tamara!!! Maar ehh...thee??? Dacht jij meer van de koffie was!!! 
wat een supermooie taarten zeg! Vooral die biker is echt stoer!
geweldige taarten
vooral die bike taart ik dacht haast dat het echt leer was hahaha
Jaa..die is zoo gaaf gemaakt Tamara!!! Maar ehh...thee??? Dacht jij meer van de koffie was!!!
hahahaha, idd meer van de koffie, maar je moet af en toe eens afwisselen want anders bestaat het risico dat als ik me inspan dat ik niet ga zweten maar percoleren

Kadohke schreef:Jaa..die is zoo gaaf gemaakt Tamara!!! Maar ehh...thee??? Dacht jij meer van de koffie was!!!
hahahaha, idd meer van de koffie, maar je moet af en toe eens afwisselen want anders bestaat het risico dat als ik me inspan dat ik niet ga zweten maar percoleren
![]()
![]()
Woehahahahahahaha!!!!!!! "Mama....waarom lopen er donkerbruine druppeltjes langs je voorhoofd?!!"
wow wow wow wat een mooie taarten zeg echt supermooi 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bike-chickie!