1

Onderwerp: bruidstaart to be

Voor de trouwbeurs Sounds of Love een voorbeeld gemaakt van een wat meer traditionele maar toch hippe taart (aangezien de Bollywoodtaart en die paarse wavy er ook al stonden  :D)

http://i56.tinypic.com/al6m38.jpg

En details van zijkant, speciaal zo gemaakt met het idee dat er cupcakes in dezelfde stijl bij kunnen.... jaja, daar is over nagedacht  ;)
http://i56.tinypic.com/2ch2u0p.jpg

http://i52.tinypic.com/30bp8r4.jpg

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2 Laatst bewerkt door koekebakkevlaaie (18-02-2011 22:30)

Re: bruidstaart to be

Inderdaad, hippe bruidstaart . Knap !  :thumb:

3

ook al zo mooi :Y

heb ik toch weer een vraag :o : dat hart rechtop, dat gaat toch niet lukken met echte taart, lijkt me, denk ik,.... :o ? ( :think: of wel met cake)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Carien schreef:

ook al zo mooi :Y

heb ik toch weer een vraag :o : dat hart rechtop, dat gaat toch niet lukken met echte taart, lijkt me, denk ik,.... :o ? ( :think: of wel met cake)

Gaat wel hoor, je moet 'm alleen geen uren laten staan  ;)
En ik werk met Bakels-fondant, dat wordt behoorlijk stevig en daar blijft je taart natuurlijk mooi van in model  :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

nou ben ik op 2 december ten huwelijk gevraagd......  ;)

gaaf gedaan hoor!!!

Like me on Facebook : buttercream.nl

6

Weer erg mooi gemaakt en wat een leuke ideetjes!

Groet, Jolanda

7

Gaaf zeg! Ontzettend mooi!

X Bloeme

8

Nog zo'n mooie!! Leuk gedaan!!

Groetjes Ilse

9

Mooi gemaakt hoor, zal het bruidspaar heel blij mee zijn, lijkt mij zo.
Goede kleuren en mooi strak!

grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

10

wow erg mooi!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

11

Weer een prachtexemplaar, Petra :Y

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

wauw! heel erg gaaf gemaakt!!!

heb hier zaterdag zitten freubelen (cakejes gemaakt) en had een stempel van bruidspaar op een cakeje gebruikt,hihi... wat een toeval! (overigens ook de andere stempels...)

maar... niet te vergelijken met dit kunstwerk trouwens :o
groetjes neeltje

13

knap gedaan! Toevallig zie ik net dit topic pas staan. Ik vond het leuk je vandaag te ontmoeten bij Bien en Tirza! Was gezellig he?! En alle schoenen en dozen waren allemaal verschillend, echt heel leuk om te zien!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

14

at ik mij afvraag is of dat je een echte taart ook zo kan laten staan ik bedoel dan dat hart,,,heeft iemand het al getest? want vind het heel mooi