Onderwerp: ganache

hallo hallo heb ff vraagje ik heb net een bisuit gebakken deze komt net uit de oven ik heb een vulling van bon bon bloc gemaakt en een vulling van hazelnoten maar nu is mijn vraag als volgt de taart is nu aan het afkoelen maar heb de ganache al gemaakt die staat buiten af te koelen ik las hier ergens dat dit twee en een half uur moet maar is deze dan nog wel schenkbaar om over de taart heen te gieten???
ik heb nu wel de tijd nodig natuurlijk om de biscuit af te laten koelen dus ik dacht van nou kan ik de ganache ook alvast maken dat ik vanaaf de tijd heb om de taart verder af te maken gaat dit dan wel goed komen allemaal..

en hoe krijg ik de ganache strakjes netjes over mijn biscuit heen pfff dit is mijn tweede project maar vind het altijd wel weer spannend of het allemaal weer lukken gaat..ik hoop op reacties thxs alvast groetjes tamaar

2

Re: ganache

Al doorgeklikt naar de how-to die in het recept vermeld staat? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=23997

Re: ganache

he das een goeie helemaal top thxs he de eerste laag ganache zit erop hoor gaat lukken... :Y