1

Onderwerp: stapelgek![FEEDBACK]

:D Jeeeeuj!mn eerste stapeltje is een feit! ik vind hem heerlijk tuttig met die kantjes en lichtroze.

ik heb er uiteindelijk 3 b-merk mercietjes in gestoken als ondersteuning. Die chocoladestokjes waar iedereen het over heeft waren in geen velden of wegen te bekennen...wat gebruiken jullie?

De foto maken was al een avontuur op zich.  De kat verplaatst om dat pluizige kleed op de achtergrond te bemachtigen, op zoek naar een geschikte lamp en het huis op de kop voor de juiste versiersels.
Manlief zat zich weer heerlijk te ergeren vanaf de bank, haha

Maar goed, hier issie dan, red velvet cake met erin en eromheen frambozenranjabotercreme ( :lol: )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3UWGJGDK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OCICBOTF.jpg

2

Re: stapelgek![FEEDBACK]

Leuk lief taartje zeg! geeft een heel mooi effect die FI mold!

3 Laatst bewerkt door Dootjuh (17-02-2011 21:35)

Wat een mooie kleur! En dat kant en die pareltjes! Leuk!

4

uppie :D

5

Wat een SCHATJE!!!

Helemaal leuk ook dat je zoveel werk hebt gemaakt van je foto's!! (Dat komt er bij mij (bijna) nooit van.  :s )

Geen feedback: alleen complimenten!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Leuk! Om op de feedback terug te komen: ik heb wel eens chocoladesigaretjes gebruikt om te stutten, maar dan alleen als er een heel klein taartje (plm. 10 cm) bovenop stond.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Bij de Aldi hebben ze chocoladesticks. Heb ze nog niet gebruikt, maar staat voor komende week in de planning.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

8

ik ben bij de aldi en de lidl geweest maar daar waren ze niet meer...
toch maar weer eens kijken dan, neem ik gelijk een voorraadje mee. de taart is inmiddels beland in de buiken van mijn collega's en die mercistaafjes vonden ze gelukkig ook niet erg.

het was mijn bedoeling dat ie eerst een tijdje mooi stond te zijn (mss komt er iemand op het briljante idee om mij een verjaardagstaart te laten maken ofzo...) maar hij heeft t maar gered tot 10 uur, haha!

ach ja, zo gaan die dingen..

9

Schattig taartje :thumb:  :Y !! De kleur icm de pareltjes is heel snoezig!

Om te stutten gebruik ik wel dove amicelli, hoewel dit natuurlijk niet de officiële manier is. Deze chocoladesticks zijn volgens mij wel bij de meeste supermarkten te koop, google maar eens op afbeelding. Doorgaans vindt men het ook niet erg om dat op het gebaksbordje in hun stukje taart erbij te krijgen: "Oh, ik heb een verrassing in mijn taartje"  :lol: . Dat betrof de stapeltaart in mijn avatar.
Owja, voordeel is dat je ze heel makkelijk korter kan maken. Ik denk/weet alleen niet of ze stevig genoeg zijn voor hele grote taarten.
Succes  :thumb: