Onderwerp: Heeft de Makro ook rolfondant?
Ik weet niet of ik hier nou wel of niet bij het goede topic zit.. Maar kan iemand mij vertellen of de Makro ook rolfondant etc heeft? Of moet ik dan echt naar de sligro?
http://rowanveenstra.webklik.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Heeft de Makro ook rolfondant?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet niet of ik hier nou wel of niet bij het goede topic zit.. Maar kan iemand mij vertellen of de Makro ook rolfondant etc heeft? Of moet ik dan echt naar de sligro?
Sligro heeft alleen de 5 kg bakels verpakkingen (althans.. mijn sligro dan)..
Makro heeft, de laatste keer dat ik er was, alleen de 1 kg funcakes producten.
Maar misschien is het ondertussen anders..
Ah oke! Weet je toevallig wat de prijs is van de 1kg funcake?
hey, dan ga ik binnenkort dus even naar de makro, als ze het daar verkopen. Heb het er nog niet gezien, dus maar eens zoeken
vragen waar iets te koop is hoort niet in Vraag&aanbod
[move]--> td algemeen
Makro verkoopt rolfondant (wit) per kg, volgens mij voor 5,95 euro en de rolbare marsepein is een eurootje duurder. Overigens kun je er steeds meer spulletjes kopen voor taartdecoratie, dus neem maar een dikke portemonnee mee: kleurstoffen van Wilton, banketbakkersroom, biscuitmix, cupcakemix, etc!
het is per makro verschillend dus ik zou gewoon even bellen: in Best hebben ze best veel ( leuke woordspeling ) maar ik las laatst ook al over een filiaal wat gaat stoppen met bakspul. oja op de site staat n telnr; dat bel ik ook regelmatig!
Ik kom net terug van de makro en heb 1kg rolfondant van funcakes gekohct voor 4.85 echt super goedkoop! Alleen jammer dat ze geen 5kg hadden. Veder dacht ik heel goedkoop bloem te kopen maar achteraf dus niet.. Ik kocht 1kg bij de aldi voor 29 cent en nu kocht ik 5kg voor 5 euro stom dus! Die gaan terug haha.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Heeft de Makro ook rolfondant?