1

Onderwerp: Tja... af en toe maak ik ook nog wel eens een taartje.... ;-)

Na het posten van mijn stapeltje en alle koekjes en ander klein spul, dan toch ook maar even mijn gemaakte taartjes showen.

Een baby taartje, kon ik mooi de schoentjes weer eens maken  ;) ;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4U8ASQ7A-D.jpg

Mijn eind project van Wilton 1 bij Marije;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-83OSA6QC-D.jpg

En een taartje van thuis toen er gezellig wat mensen op visite kwamen waar we in het zomerseizoen mee op de camping staan. Kon ik mooi mijn foodprinter verder uit proberen.
Hij werd goed bekeken, had van iedereen die er was een foto op de zijkanten geplakt. dat viel erg in de smaak!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K6S7NXFW-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HQILQ7CI-D.jpg

2

Re: Tja... af en toe maak ik ook nog wel eens een taartje.... ;-)

Mooi zeg, vooral het Wilton eind-taartje !!!

Groetjes, Conny

3

welkom in donker afrika??? :s Waar is die camping van jullie helemaal zeg?? ;)

Dit kun je ook hoor :Y Die wiltonroosjes zijn leuk zo :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Mooi gemaakt. Ook de zijkanten van de babytaart zijn leuk.
Ik heb 2 vraagjes, welke foodprinter heb je? Ik heb er ook 1 en die print nogal groenig zeg maar.
En die schoentjes moet je daar technische uni voor gehad hebben? De voetbalschoen lukte bij mij totaal niet. Is deze te vergelijken?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Carien schreef:

welkom in donker afrika??? :s Waar is die camping van jullie helemaal zeg?? ;)

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Gewoon in de polder hoor..... :D
We hebben elk jaar lichtjes avond, maar dit jaar had ons veld er niet zoveel zin in om er veel aan te doen.....
Thema was landen... dus hebben we dit er van gemaakt en de rest van het veld helemaal donker gemaakt....  :+  O-)

6

Soesie schreef:

Ik heb 2 vraagjes, welke foodprinter heb je? Ik heb er ook 1 en die print nogal groenig zeg maar.

De mijne is van Canon, gewoon zo'n set bij Bouwhuis vandaan. ik vind de kleuren erg mooi worden.

Soesie schreef:

En die schoentjes moet je daar technische uni voor gehad hebben? De voetbalschoen lukte bij mij totaal niet. Is deze te vergelijken?

:lol:  :lol: Die voetbal schoenen die ken ik eigenlijk niet. Deze gympen zijn gewoon gemaakt met een patroontje van Cakecentral.
Met in elkaar zetten is het af en toe wel lastig (zou wel een paar handen extra willen hebben :+ )
Maar ondersteunen met stukjes keukenrol of spons ofzo, dan lukt het prima!

7 Laatst bewerkt door Soesie (17-02-2011 23:17)

cassie schreef:
Soesie schreef:

De mijne is van Canon, gewoon zo'n set bij Bouwhuis vandaan. ik vind de kleuren erg mooi worden.

Soesie schreef:

:lol:  :lol: Die voetbal schoenen die ken ik eigenlijk niet. Deze gympen zijn gewoon gemaakt met een patroontje van Cakecentral.
Met in elkaar zetten is het af en toe wel lastig (zou wel een paar handen extra willen hebben :+ )
Maar ondersteunen met stukjes keukenrol of spons ofzo, dan lukt het prima!

O.k dank je, mijn cartridges komen ook bij bouwhuis vandaan alleen andere winkel voor de printer wel zelfde merk.
Hoe stel jij hem in?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

8

Soesie schreef:

O.k dank je, mijn cartridges komen ook bij bouwhuis vandaan alleen andere winkel voor de printer wel zelfde merk.
Hoe stel jij hem in?

In het printer menu kan ik 3 opties kiezen voor de print kwaliteit en dan kies ik de beste.
Het papier stel ik in op glossy foto papier. Dan doet ie aardig zijn best om er wat moois van te maken ;)

9

Deze zijn ook al zo leuk! en wat is je wilton eind taart mooi geworden! en zo strak afgesmeerd!  :thumb:

10

Moooooiii!!
Ik had die schoentjes laatst ook geprobeerd maar het zag er niet uit, had ook alleen een plaatje en niet de how to.
Toch maar eens opnieuw proberen, ze zijn zo schattig!!!