Re: Meisjes-achtige taart met 3 koetjes!
Geweldig!!!! Wat een beauty! Erg mooi geboetseerd en super op de foto gezet! Een plaatje!!

Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisjes-achtige taart met 3 koetjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig!!!! Wat een beauty! Erg mooi geboetseerd en super op de foto gezet! Een plaatje!!

Wat een super leuk taartje zeg!!!!!
Echt heel schattig 
Wat supper gaaf
heel strak
leuk idee ook:D!
Wow wat een reacties
Ben er helemaal door overrompeld.
Ik had er voor gekozen geen uiers te doen, omdat ik bang was dat het dan geen lieve schattige koetjes zouden zijn, maar echte melkkoeien. Misschien was het met uiers wel leuker, maar de taart zit al lang in de buikjes. Dus niets meer aan te doen.
De letters zijn met een stempelset van Wilton. Ze zijn eigenlijk voor Royal Icing bedoeld (om over te spuiten), maar kunnen ook goed in de fondant gedrukt worden.
Wat een prachtige en superleuke taart! Heb 'm volgens mij ook al op Cakecentral voorbij zien komen
en vind 'm denk ik ook leuker zonder de uiers, wat minder druk 
Deze is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooo ongelofelijk gaaf echt niet normaal!
Oh!!!! Die is gaaf!!!!! in 1 woord: WAUW!!
(Waar heb je die koetjes vandaan? Of eigen bedenksels?? )
Nee die heb ik van internet opgeslagen als inspiratie, maar al een hele tijd geleden en ik zou ook (oprecht) echt niet meer weten waar vandaan
Ze zaten op een cupcake toren. Er staat ook geen 'watermerk' bij (of hoe heet dat???).
WOOOWW!!!!
(volgens mij moet ik nog 3 jaar oefenen voor dat resultaat!
)
Almie, wat heb je weer je best gedaan! Super leuke details weer! Toppie!
Heel leuk!!!! Volgens mij was de foto van Bella Cupcakes 
Heel leuk!!!! Volgens mij was de foto van Bella Cupcakes
Ooohhh ik heb even gegoogeld. Ik had hem niet van Bella Cupcakes, want hier zit een 'watermerk' op de foto's. Maar hij lijkt er wel spreken op, dus de opgeslagen foto in mijn computer is weer geïnspireerd op Bella Cupcakes
En ik weer via via dus. haha grappig. Ik denk dat ik hem een keer van CakeCentral heb opgeslagen????
Errug leuk en wat een heerlijke kleurtjes 
Hij is echt geweldig!!!
Wat moooooooooiiiiiiii!!!! Echt geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Meisjes-achtige taart met 3 koetjes!