1

Onderwerp: Wilton paard : marsepein of buttercream?

Hallo allemaal

IK zit met mijn handen in het haar!
Een collega van mijn moeder wenst graag een taart te bestellen bij me (!!!!! eerste keer).

Ze wil graag een paardenhoofd. Nu heb ik de bakvorm van Wilton van paard zonet gekocht.
Ik denk echter dat, als ik hem bekleed met marsepein, je die vormen niet goed zal zien en ook dat hij erg "egaal" zal zijn..
Vind het ook leuk als het "haar" zowat in plukken is...

Daarom kocht ik icing maar kocht royal icing en dat wordt dus hard en niet ideaal...
Vraag : bekleed ik hem met marsepein of kan ik dat met gewone botercreme ook "spuiten"? Is dit lekker?

PS ; waar kan ik in België kleurstoffen kopen? Via de webshop is het steeds die verzendkosten natuurlijk...

2 Laatst bewerkt door annick67 (17-02-2011 20:43)

Re: Wilton paard : marsepein of buttercream?

Deze vraag is een paar uur terug ook al gesteld?!?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=136841

Edit: was jij niet die 'dubbele'....... (ik keek over de naam heen alleen naar topic.....) :o

3

wat bedoel je, met dat ik "die dubbele" ben?

Heb inderdaad deze vraag al gesteld in ander topic over royal icing.

4

Aaaaaaaaaahhhh kijk dan was je het tóch, ik zie meerdere topics over (royal) icing.....

Dubbelop heeft toch geen zin? Één keer je vraag stellen is genoeg?  :think:

5

Ik vond mijn vraag daar meer over de icing dan dit topic ; hier bedoel ik wat ik het beste met paard zelf doe?

6

Je kan het bekleden met fondant/marsepein, maar als je wil kan je de paard ook bekleden met buttercream heel makkelijk en met met drop flowers de hele paard bekleden  :)  kijk maar op de site van Wilton voor meer opties  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".