1

Onderwerp: mijn eerste jurkjes (koekjes)

en tegelijk ook mijn allereerste koekjes. moet nog veeeeel oefenen en de icing had voor het midden nog wat dunner moeten zijn zodat de koekjes wat strakker worden :+

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZV6A6GQ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EOXBWXJJ-D.jpg
deze is met mijn eerste chocolaatjes gevuld met advocaatmousse.... ze waren misschien niet perfect van uiterlijk maar lekker!!

Re: mijn eerste jurkjes (koekjes)

Ziet er leuk uit, alleen jammer dat je koekjes zo kruimelig zijn, staat niet zo leuk op de foto!!!Misschien een ander recept proberen??
Maar verder zijn het schattige jurkjes met die bloemen!! :Y

Groetjes Darlene

3

ja heb nu de funcakes mix voor koekjes gebruikt... nou nooit meer! wat een rot spul. ze liepen ook nog eens heel erg uit zodat ik na het bakken weer met de uitsteker eroverheen kon gaan om de vorm terug te krijgen -.-

4

Aan de linkerkant op deze site staat bij de recepten een koekjesrecept van Peggy Porschen, dat worden echt prachtig stevige koekjes en het is ook gemakkelijk te maken. Gewoon blijven oefenen  :Y

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Leuk !

Meer en meer mensen gaan precies aan de koekjes en dat kan ik alleen maar toejuichen !  :cool:

6

Heb gelezen dat als het deeg te vettig is, dat het uitloopt.
Ik heb het boek van Peggy Porschen en ik ga haar recept zeker proberen. De koekjes in haar boek zien er echt zo leuk uit (ook jurkjes :)).
Waar heb jij de uitsteker vandaan?

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

7

An_Angel schreef:

Heb gelezen dat als het deeg te vettig is, dat het uitloopt.
Ik heb het boek van Peggy Porschen en ik ga haar recept zeker proberen. De koekjes in haar boek zien er echt zo leuk uit (ook jurkjes :)).
Waar heb jij de uitsteker vandaan?

gewoon hier bij de hebshop :D heb vandaag wat ideetjes op papier gezet voor de "aankleding" voor de volgende batch koekjes die ik morgen ga bakken ^^ en deze keer wel met het recept van PP