1

Onderwerp: Groentje hier!!!

Hi,

Ik ben Amira, en ben echt nog een groentje, na zoveel ongelofelijke prachtige, zonde-om-op-te-eten taarten gezien te hebben, waag ik er maar ook eens aan,

Ik ben moeder van 2 prachtige kindjes, zoontje van 2 jaar en dochtertje van 3 jaar.
Ik ben zelf 32 jaar en woon in Amsterdam.

Ik zal ontzettend veel gaan vragen en daar zullen helaas ook domme vragen erbij zitten, (excuus daarvoor)

dus please have mercy on me en ik zal jullie altijd dankbaar zijn.

ps. heb gisteren een biscuit gemaakt, vierkant, en hij is zo mooi gelukt, ligt in de vriezer en morgen bekleden.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Re: Groentje hier!!!

welkom op het forum!
vragen zijn nooit dom hoor!!
maar sommige vragen zijn al wel eens gesteld, dus is het handig om eerst even de FAQ te lezen, en/of de zoekfunctie te gebruiken.

veel plezier met het bekleden van je biscuit!
als ie af is, kom je em hier dan wel showen???  O-)

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

hi amira,

welkom op dit forum. Er is heel veel te lezen over bakken, vullen, bekleden, decoreren, howto's, sjablonen, etc. Dus het is handig dat je eerst de zoekfunctie gebruikt en als je jouw antwoord niet kunt vinden kun je natuurlijk je vraag stellen in de juiste rubriek. \

Veel bakplezier en wel je creaties showen he  :)

Welkom op het leukste en gezelligste en lekkerste forum.
Hopelijk haal je d'r net zoveel plezier uit als ik dat doen,het werkt wel zeer verslavend :lol:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

5

Hi dames!!!

ja, inderdaad, ik ben niet weg te krijgen bij m'n laptop, ik probeer zoveel mogelijk te lezen  en de how to's en de faq's. En ik ben ook achter heel veel dingen te weten gekomen, want volgens mij staat bijna alles hier op de forum.

Echt geweldig!!!!!!!!!

Dank jullie voor deze warme welkom, en ik zal zeker m'n taart showen (alleen natuurlijk als ie gelukt is, zo niet dan eet ik deze stiekem op uit frustratie :lol:)

amira schreef:

en ik zal zeker m'n taart showen (alleen natuurlijk als ie gelukt is, zo niet dan eet ik deze stiekem op uit frustratie :lol:)

haha, óók als ie niet gelukt is showen hoor!
want misschien kunnen we je dan juist wel heeeele goeie tips geven! :Y  *D

Ik zing mijn eigen wijsje!

7

uh uh uh... opeten mag altijd  :D  maar dan NADAT je een foto gemaakt heb en hem ook geplaatst hebt. ook de niet gelukte baksels horen hier thuis  :D . we zijn allemaal ooit begonnen  :lol: (niet dat die van mij er nu zo fantastisch uit zien , maar wel al beter als in het begin  :D )

Have fun!

8 Laatst bewerkt door Flowerandcake (17-02-2011 15:25)

Welkom Amira!

Hier ook een groentje. De eerste 2 zijn gemaakt en op, de 3e is net uit de oven...dus veel verder dan jij ben ik niet ;)

Zag wel dat je voor je eerste taart al veel ambities hebt...ik las je vragen over parels en strikken, tjonge! Zo ver ben ik nog niet gekomen hoor, haha...

Ik hoop dat het lukt, ben heel benieuwd naar het resultaat! En voor schut bij je schoonfamilie zal je niet staan hoor, zo'n zelfgemaakte taart doet het hoe dan ook goed ;)

9

Flowerandcake schreef:

Welkom Amira!

Hier ook een groentje. De eerste 2 zijn gemaakt en op, de 3e is net uit de oven...dus veel verder dan jij ben ik niet ;)

Zag wel dat je voor je eerste taart al veel ambities hebt...ik las je vragen over parels en strikken, tjonge! Zo ver ben ik nog niet gekomen hoor, haha...

Ik hoop dat het lukt, ben heel benieuwd naar het resultaat! En voor schut bij je schoonfamilie zal je niet staan hoor, zo'n zelfgemaakte taart doet het hoe dan ook goed ;)

Oh my goodness, wat ben je lief!!!

Mag ik vragen wat voor taarten je al gemaakt hebt? en ben ook benieuwd naar je vullingen,
en wie hebben de taarten opgegeten?

was je blij met je taarten?

boel vragen he, ik ben benieuwd naar hoe andere beginnelingen hun begin ervaren.

10

Okay dames, ik zal de foto's zeker plaatsen! inderdaad, tips zijn echt van harte welkom, goed bedacht!!

Amira, in de taartenparade staan mijn taarten, in dit topic.
Het stelt nog niet veel voor, maar we hebben al wel zin in de volgende taarten.

Wij hebben de eerste taarten zelf op gegeten (waren 2 kleintjes) met wat familie, om te testen.
Dit weekend gaan we ze maken voor familie waar we op visite gaan.

12

welkom hier en veel plezier met het taarten en forummen

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

13

xhafal schreef:

welkom hier en veel plezier met het taarten en forummen

dank je wel xhafal!!! en het plezier beleef ik echt al!