1

Onderwerp: Swiss Merengue!

Ik had even een vraag hierover?
Ik heb het gisteren gemaakt en er stond op dat je het een week in de ijskast kan bewaren en een maad in de vriezen.
Ik heb het bedekt in de ijskast gedaan, maar als ik er nu aan voelt dan is ie hard moet ik het weer kloppen of roeren ofzo ik weet het niet eigenlijk Help! :(
Alvast bedankt ;)

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!

2

Re: Swiss Merengue!

even buiten de koelkast zetten en daarna even roeren dan komt het goed. zal het niet gaan opwarmen boven de kachel of in de magnetron

succes

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

3

O heel erg bedankt  :thumb: zat al te bedenken hoe ik he moest doen :o

4

(boter wordt toch hard in de koelkast?!)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

ja het wordt hard, maar heb het gedaan even buiten de ijskast en dan roeren, maar helaas is het echt klonterig geworden dus kon er geen toef van maken..... Iemand nog tips ;)

6 Laatst bewerkt door Reini (17-02-2011 14:28)

blijven kloppen (ik doe het met de garde, maar bij sommigen raakt die daardoor stuk, mijn Kennie houdt het wel al 2j vol en klop altijd SBC met garde)

het lijkt eerst te korrelen, dan loopt er 'wit sap' uit (de meringue) en lijkt het weer op gewone slappe boter..maar... na 4minuten kloppen lijkt het weer op je originele BC...Ik heb zo al 2x weggegooid omdat ik niet bleef kloppen, de 3de keer liet ik hem aanstaan en het kwam terug goed  :lol:   :s

7

vlgs mij gewoon nog eens flink mixen :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

oke bedankt ik ga dat de volgende keer zeker doen ;) Helaas had ik het weggegooid :(  Nu weet ik de volgende keer wat me te doen staat :thumb:

Of gewoon wat langer op kamertemperatuur laten komen, dan is het kloppen helemaal niet nodig.

10

Iris Zijlstra schreef:

Of gewoon wat langer op kamertemperatuur laten komen, dan is het kloppen helemaal niet nodig.

o dat kan ik ook wel proberen de volgende keer erg bedankt :thumb: