1 Laatst bewerkt door Lytselinda (14-02-2011 20:18)

Onderwerp: Bolvormig bakblik

Ik weet niet of ik de vraag hier juist post en misschien is de vraag eerder gesteld, sorry daarvoor!!

Ik ben opzoek naar een bolvormig bakblik. Ik weet dat de Blanda serie er is van Ikea. Heb geen tijd om helemaal naar ikea te rijden. Heeft iemand nog een andere goede optie??

Groetjes Linda

2

Re: Bolvormig bakblik

ik weet niet of het kan maar ik ga het proberen met een ronde rvs schaal van de action .

Veel suc6

3

idd de rvs schalen van de action. Die gebruik ik ook altijd ze hebben ze ook bij de xenos.
Je moet ze bij action vandaan alleen wel nemen van helemaal rvs en niet met de gekleurde buitenkant dan.

4

Wanneer ga je het uiproberen?? Laat je het ook weten of het is gelukt? ;) In ieder geval bedankt voor de tip. De Action zit een stuk dichterbij dan de Ikea!

5

Ik heb hem nu in de oven staan , ik ben benieuwd, helaas merk ik dat mijn beslag niet goed was maarjah ik wacht nog even af !!

6

Ik heb hem al meerdere keren gebruikt en ben er super tevreden over. Ik heb allebei de maten gekocht. toen

7

hier ook gewoon gelukt :D  Dus gewoon DOEN!!!

8

Ik heb de schalen gevonden bij Xenos. Heb alle maten meteen mee genomen. Ga het straks uitproberen! Nogmaals bedankt voor de tips!!

@Yuna: Fijn dat het gelukt is!!