Onderwerp: Love is in the air!!
Koekjes voor mijn vriendin Lisa die woont in Nieuw Zeeland.
Ik heb ze per post verstuurd en ze zijn allemaal heel aangekomen!

www.dekoekenbakkers.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Love is in the air!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Koekjes voor mijn vriendin Lisa die woont in Nieuw Zeeland.
Ik heb ze per post verstuurd en ze zijn allemaal heel aangekomen!

Wat een geweldig lieve koekjes!!!!
Jeetje wat weer leuk!!! Zoooo lief!
Je koekjes zijn nu echt wel wereldberoemd! Wat fijn dat ze heel zijn aangekomen!
wat zien jouw koekjes er altijd prachtig uit, deze zijn ook nog eens zo schattig.
Wat een geweldig stel koekjes!!
Wat een leuke koekjes zeg! Zou je me willen vertellen hoe je deze maakt? is het bewerkt met icing?
Wow, wat een prachtige creaties. Bijna zonde om op te eten.
Helemaal te gek wat zijn ze beeldig zeg ik zou ze niet op kunnen eten zo schattig vind ik ze !!!!
Dit is toch niet meer normaal........ Ik vind het echt KUNST 
Wow! Die zijn lief!
Wat een leuke koekjes zeg! Zou je me willen vertellen hoe je deze maakt? is het bewerkt met icing?
Deze koekjes zijn versierd met Royal icing 
Ohh zo mooi weer!
Ik ben na de workshop ook zelf aan de slag gegaan maar het gaat nog niet helemaal soepel 
Wat zijn ze mooi! Ik woon wel niet in Nieuw-Zeeland maar ik kan wel post ontvangen

Pràchtig weer!! En wat gaaf dat ze hélemaal in Nieuw Zeeland zijn aangekomen!
Eind juni ben ik in Nederland. Geef je dan ook workshops, of heb je dan vakantie?
Wat een schatjes!!
heel erg lief 
Ook deze zijn weer super Marielle
Helemaal te gek wat zijn ze beeldig zeg ik zou ze niet op kunnen eten zo schattig vind ik ze !!!!
Samanthaberg
Ik kan dat ook niet, heb alle koekjes nog mooi in een trommel en o wee als 1 van mijn kids aan de trommel komt
Wat zijn ze mooi! Ik woon wel niet in Nieuw-Zeeland maar ik kan wel post ontvangen
Groetjes van Nicole!!
Gewoon een keer mee doen met een workshop Nicole
Echt heel leuk
Ook deze zijn weer super Marielle
![]()
Samanthaberg
Ik kan dat ook niet, heb alle koekjes nog mooi in een trommel en o wee als 1 van mijn kids aan de trommel komt
![]()
Groetjes van Nicole!!
Gewoon een keer mee doen met een workshop Nicole
Echt heel leuk
Ik ben 16 april ook van de partij bij je
GEWELDIG! Jij gaat zeker ook wel meedoen aan de cookies ketting?!
Ze zijn prachtig!!!
Oooo wat mooi!
ik kijk echt uit naar 12 maart!! 
Wat een prachtige koekjes toch weer !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Love is in the air!!