26

Re: Ook ik mocht de Jungle Frog workshop doen!!

Mooie dummytaart en prachtige foto's!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

27

wat een super taart en de foto is echt geweldig!!!
in de workshop, word daar gebruik gemaakt van natuurlijk licht of kunstlicht??

28

evelien1001 schreef:

wat een super taart en de foto is echt geweldig!!!
in de workshop, word daar gebruik gemaakt van natuurlijk licht of kunstlicht??

Natuurlijk licht! Het is helemaal niet super moeilijk.. maar er zijn gewoon een paar dingen die je moet weten...

29

Hij is prachtig!! Net als de foto. Jammer dat ie de reis niet overleefd heeft, maar gelukkig heb je de foto nog!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

30

De foto en de taart zijn echt SUPER :thumb:
Ik ga er toch ook even ernstig over nadenken om die cursus te volgen :Y

31

Heidimaris schreef:

Hij is prachtig!! Net als de foto. Jammer dat ie de reis niet overleefd heeft, maar gelukkig heb je de foto nog!

Het valt mee... alleen de onderste zwarte rand en wat parels moet ik bijplakken...

@ Arianne, zeker doen.. tis helemaal niet duur, zeker niet voor hetgeen wat je leert!

32

sprakeloos....zo mooi!

Hoe doe je dat dan met die stencils? Eerst stencillen op de vierkantjes en laten drogen, en dan pas op de taart...? Denk ik....  :think: ?

Wil het toch ook eens proberen dat stencillen....maar mijn to do en wish-lijst is al erg lang...  :D  :D

33

Sietske72 schreef:

sprakeloos....zo mooi!

Hoe doe je dat dan met die stencils? Eerst stencillen op de vierkantjes en laten drogen, en dan pas op de taart...? Denk ik....  :think: ?

Wil het toch ook eens proberen dat stencillen....maar mijn to do en wish-lijst is al erg lang...  :D  :D

Eerst stencillen, dan vierkantje uitsteken, laten aandrogen (niet uitharden, dan breekt het) en dan op de taart..

Ik (de held) durf niet rechtstreeks op de taart te stencillen.. Maar op deze kwam het de taart wel ten goede om het zo te doen ;)