1

Onderwerp: SPOED Lukt niet om Bumba-letters te downloaden

Hallo,

Ik wil deze ochtend een Bumba-taart maken met daarop de naam in het Bumba-lettertype. Ik heb al via het forum gezocht en gevonden om welk lettertype het gaat (junebug), maar bij het downloaden loopt het mis  :s  . Dus ik download het lettertype (zip-bestandje), maar ik krijg het bestandje niet geopend. Ik heb er al een half uur mee zitten sukkelen, vanalles geprobeerd, maar nu heb ik het opgegeven  :nooo  . Is er iemand die voor mij de naam (KJENNO) in dit lettertype in een word-documentje zou kunnen doormailen? Ik bezorg mijn mailadres via een pb'tje. 

Bedankt alvast!
Natascha

Groetjes van Natascha!

2

Re: SPOED Lukt niet om Bumba-letters te downloaden

Niemand? Alstublieft?

Groetjes van Natascha!

3 Laatst bewerkt door annick67 (17-02-2011 09:25)

Ik kijk even voor je, mail maar anders?!

Edit: Heb het geïnstalleerd dus kan je met de door jou gewenste tekst een bestandje mailen als je wil???

Ooooo de naam staat er al, alleen de grootte en/of kleur even laten weten?

4

als je me even mailt via het forum, stuur ik je een pdf. een word-document heb je niks aan als je het lettertype niet hebt geïnstalleerd.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

5

Misschien kun je op de site waar je het font gevonden hebt een 'voorbeeld' aanmaken met KJENNO en dan een schermafbeelding maken?

Succes!

Sorry, ik zit op mijn werk, dus ik heb geen kans het voor je te doen  :/

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

wat heb je trouwens geprobeerd te doen? krijg je het zip-bestand wel uitgepakt?

wat je moet doen is naar de map c:\windows\fonts gaan. hier kies je bij bestand (linksbovenin) voor de optie: nieuw lettertype installeren. zoek dan de map waar je het bestandje in hebt staan. als het goed is komt het lettertype dan in beeld. kies voor ok, nu zou je het lettertype moeten kunnen terugvinden in word en andere programma's.

7

Ik kon het nog veel makkelijker installeren, na het 'bekijken' van het gedownloade zip-bestand zat bovenaan in het scherm een knopje 'installeren'....... dat gedaan en nu staat het (onder andere) in Word.....

8

Ik weet niet of je het al hebt ontvangen, in elk geval.. heb je een word doc gestuurd  ;)

9

Reini schreef:

Ik weet niet of je het al hebt ontvangen, in elk geval.. heb je een word doc gestuurd  ;)

alleen heeft ze daar dus niks aan als ze het lettertype niet geïnstalleerd heeft. word vervangt het dan gewoon voor een standaard font.

10 Laatst bewerkt door Reini (17-02-2011 09:32)

Rabbeltje schreef:
Reini schreef:

alleen heeft ze daar dus niks aan als ze het lettertype niet geïnstalleerd heeft. word vervangt het dan gewoon voor een standaard font.

heb het ook in pdf gestuurd, en de link naar de site vanwaar ik het heb gehaald...fingers crossed dat het zo lukt...

11

Ik wordt opeens bekogeld met de naam in Bumba-letters   :lol:  Wat een heerlijk forum is dit toch!!! Bedankt iedereen!!!!

Groetjes van Natascha!

12

Rabbeltje schreef:

wat heb je trouwens geprobeerd te doen? krijg je het zip-bestand wel uitgepakt?

wat je moet doen is naar de map c:\windows\fonts gaan. hier kies je bij bestand (linksbovenin) voor de optie: nieuw lettertype installeren. zoek dan de map waar je het bestandje in hebt staan. als het goed is komt het lettertype dan in beeld. kies voor ok, nu zou je het lettertype moeten kunnen terugvinden in word en andere programma's.

Ik ga dat vanavond eens proberen. Bedankt voor de heldere uitleg!

Groetjes van Natascha!

13

Vicarth schreef:

Ik wordt opeens bekogeld met de naam in Bumba-letters   :lol:  Wat een heerlijk forum is dit toch!!! Bedankt iedereen!!!!

Dan ben ik echt benieuwd naar de blauwe plekken...en morgen in de krant "vrouw krijgt slaag van Bumba" (nou ja, een beetje sensatie mag he  :lol: )

14

Reini schreef:
Vicarth schreef:

Dan ben ik echt benieuwd naar de blauwe plekken...en morgen in de krant "vrouw krijgt slaag van Bumba" (nou ja, een beetje sensatie mag he  :lol: )

Je kan nu Kjenna op m'n voorhoofd lezen...  :lol:   :lol:   :lol:  Hoe ga ik dat verklaren aan m'n vriend  :think:

Groetjes van Natascha!

15

Vicarth schreef:
Reini schreef:
Vicarth schreef:

Je kan nu Kjenna op m'n voorhoofd lezen...  :lol:   :lol:   :lol:  Hoe ga ik dat verklaren aan m'n vriend  :think:

:lol:  :lol:
En ondertussen is de naam veranderd.. van Kjenno naar Kjenna.. 1 van die namen heeft je precies wel heel hard op het hoofd geraakt  :lol:   O-)

16

Reini schreef:
Vicarth schreef:
Reini schreef:

:lol:  :lol:
En ondertussen is de naam veranderd.. van Kjenno naar Kjenna.. 1 van die namen heeft je precies wel heel hard op het hoofd geraakt  :lol:   O-)

Nou zeg, ik denk dat ik je mooi aan de deur laat staan maandag...

Groetjes van Natascha!

17

Vicarth schreef:

woeahahah.. dan zie je zo'n eenzaam figuurtje op je stoep taarten bekleden... :lol:  :lol:

18

Reini schreef:
Vicarth schreef:

woeahahah.. dan zie je zo'n eenzaam figuurtje op je stoep taarten bekleden... :lol:  :lol:

Zet je dan misschien wel voor het huis van de buren, anders denken de mensen nog... Ik heb hier wel een naam hoog te houden  :lol:

Groetjes van Natascha!