51

Re: kneedbaar siliconen

Amarie schreef:

Ik heb ook al 3 molds gemaakt,heb er geen foto van. (sleutel,bloemenrand en een afdruk van een armband)
De bloemenrand heb ik op deze babytaart gebruikt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=133878

die bloemenrand is erg goed gelukt zeg, mooi :Y  (je wavy en de anderen ook trouwens ;) )

Heb je die rand mbv een ketting gemaakt? of... :think: ...? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

52

erg leuk,wat ik me alleen af vraag is waar haal je dan bv z,n klein roosje vandaan waar je dan de mld van maakt?
net als de legoblokje en parels begrijp ik wel dat doe je met een ketting of zo maar cameo of engel of zoiets???
meschien beetje domme vraag maar ik weet echt ff zo niet waar ik dat dan vandaan haal :o

53 Laatst bewerkt door eiland (11-02-2011 13:02)

Bij de xenos hebben ze kralen en cameo hangers, en volgensmij ook van die roosjes..

54

Carien schreef:
Amarie schreef:

Ik heb ook al 3 molds gemaakt,heb er geen foto van. (sleutel,bloemenrand en een afdruk van een armband)
De bloemenrand heb ik op deze babytaart gebruikt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=133878

die bloemenrand is erg goed gelukt zeg, mooi :Y  (je wavy en de anderen ook trouwens ;) )

Heb je die rand mbv een ketting gemaakt? of... :think: ...? O-)

Het zijn haarspeldjes van de barbies,deze heb ik op een rij in de silly gedrukt.  ;)
En dankjewel voor je complimenten. :Y

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

55

tsja, wel een dochter, geen barbie's :nooo , in dit geval jammer ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

56

even een opmerking. 
er wordt door verschillende gezegd dat de engelse leverancier stukken goedkoper is, maar dat valt wel mee.

namelijk.....
nederlands bedrijf 500 gr voor 35 euro verzendkosten 2,64 euro
engels bedrijf 200 gr 14,95 euro verzendkosten 0 euro

als je voor beide naar de 500gr berekend ben je bij het engelse bedrijf 14,95*2,5 = 37,38.

Dus in Nederland ben je 37,64 kwijt en in Engeland 37,38.
dus idd je bent in engeland goedkoper uit maar dat is maar 26 cent

"If people have no bread, let them eat cake" - Marie Antoinette

57

Hmmm ik heb het (geloof ik) 32 dagen geleden besteld, meteen het geld over gemaakt, maar nog niet gehoord dat het verstuurd is helaas...
ik ben zo benieuwd...  :D

58

Vandaag had ik het als in de bus. Super snel na 2 dagen al..
heb net even wat geprobeerd.. Vond het wel erg spannend!! hihi

Ik heb een barbie tasje gebruikt, een soort indianen hanger en een grappig koetje van een sleutelghanger..

Ik heb ook nog van die boerderij beestjes die ik wil proberen, maar ik dacht ik begin met een paar kleine mallen om te testen  of ik het goed doe en hoe het werkt...

Spannend!!!!!

59

Ik heb in mijn topic allemaal leuke spulletjes te koop waar ik erg leuke molds van heb gemaakt

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=136800

60

eiland schreef:

Hmmm ik heb het (geloof ik) 32 dagen geleden besteld, meteen het geld over gemaakt, maar nog niet gehoord dat het verstuurd is helaas...
ik ben zo benieuwd...  :D

Heb je het toen weer besteld want je schrijft ook dat je het 2 dagen geleden besteld hebt en nu binnen

Groetjes joke

61 Laatst bewerkt door axhanneke (02-03-2011 22:33)

heb net mijn bestelling binnen gekregen uit Engeland vorige week donderdag besteld, dus binnen een week zonder verzendkosten voor 12.53 pond weet ff niet meer hoeveel euro's. Nu nog ff bedenken wat ik van zal maken

groetjes Hanneke

62

http://94.100.120.106/1246800001-1246850000/1246816501-1246816600/1246816597_5_iNKf.jpeg de mijne van silly creations

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

63

binnenkort op de beurzen die gaan komen  komt ook silly creations]
daar wilde ik toch al heen  gaan en gelijk daar wat van inslaan, want jullie maken er al heel wat leuke dingen van ,
heerlijk deze site, je leert steeds meer en steeds weer nieuwe dingen om aan te schaffen.