Onderwerp: Botercreme noodzakelijk bij gebruik royal icing?
Ik wil graag een 3d taart gaan decoreren met royal icing... Moet ik de taart evengoed afsmeren met BC of maakt dat niet uit.
Zal vast op het forum staan, maar kon het echt niet vinden...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Botercreme noodzakelijk bij gebruik royal icing?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een 3d taart gaan decoreren met royal icing... Moet ik de taart evengoed afsmeren met BC of maakt dat niet uit.
Zal vast op het forum staan, maar kon het echt niet vinden...
ik weet niet helemaal wat je van plan bent met royal icing... dus kan je moeilijk antwoord geven. Kan je het wat duidelijker uitleggen?
Ja hoor dat kan natuurlijk!
Ik wil een 3d taart maken met een boot erbovenop, eromheen wil ik water maken met blauw gekleurde royal icing, die ik dan met kleine piekjes trek, zodat het golven voorstellen.
Mijn vraag is dus, kan ik de RI rechtstreeks op het kapsel doen? Of moet er BC tussen?
Kan je dat niet beter met piping gel doen? Dan lijkt het water echt(er)?
Ik ben benieuwd, wel een foto plaatsen als hij klaar is!
Ik zou het met blauw gekleurde botercreme doen. Royal icing wordt hard. Wil je dat wel?
Kan je dat niet beter met piping gel doen? Dan lijkt het water echt(er)?
Ik ben benieuwd, wel een foto plaatsen als hij klaar is!
Oei piping gel, wel eens van gehoord, maar daar moet ik me dan even verder in verdiepen!
Ik zou het met blauw gekleurde botercreme doen. Royal icing wordt hard. Wil je dat wel?
Had al wel het idee om er glycerine door heen te doen. Hoe moet ik met BC er golfjes mee maken? Met RI kan ik er kleine piekjes mee trekken, zodat het golfjes zijn? Of ben ik nu te ambitieus?
Er worden hele toeven gemaakt op cupcakes die mooi rechtop blijven staan dus pieken trekken als golven lijkt mij geen probleem. Het blijft alleen dus wel zacht maar dat lijkt me ook wel lekkerder.
Er worden hele toeven gemaakt op cupcakes die mooi rechtop blijven staan dus pieken trekken als golven lijkt mij geen probleem. Het blijft alleen dus wel zacht maar dat lijkt me ook wel lekkerder.
Dat ben ik met je eens, maar ik heb niet echt in mijn hoofd hoe ik met BC golfjes kan creeeren... Wil het zo realistisch mogelijk doen... Tips?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Botercreme noodzakelijk bij gebruik royal icing?