1

Onderwerp: Mijn eerste Cale Pops...

Ik heb ze ook gemaakt... de cake pops. Ze zijn wel heel leuk om te maken hoor! Het was de eerste keer dat ik ze maakte. op de foto's zijn ze net gemaakt.... dus vandaar dat ze glimmend op de foto zijn!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YUAXFT47.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YZCCWSIZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KF4WWUAQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YSJ4JAFL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EDNNMBNQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZUTOKDL.jpg

Groetjes José

2

Re: Mijn eerste Cale Pops...

ik vind ze mooi gelukt, zeker voor een eerste keer..en met de mini cake pop mould, super gelukt! :Y

maar je titel is verkeerd.. ik dacht eerst even: bedoelt ze nou Kale pops..???  :lol:   ;)

3

Reini schreef:

ik vind ze mooi gelukt, zeker voor een eerste keer..en met de mini cake pop mould, super gelukt! :Y

maar je titel is verkeerd.. ik dacht eerst even: bedoelt ze nou Kale pops..???  :lol:   ;)

Ik zag het idd net voordat ik je berichtje zag...  :( ... ik wilde het aanpassen maar de titel lukt niet.
Maar ik bedoelde Cake pops  :P !
Heb een paar bollentjes gedaan, en idd de mold. Maar vind de mold nog we wat lastig om zr mooi te krijgen hoor! Balletjes waren makkelijker.

4

Heel mooi! Ik kreeg ze echt niet zo mooi... maar moet ook zeggen dat ik het niet heel lekker vind (als 1 van de weinigen volgens mij...) Vielen ze bij jou wel in de smaak?

5

Ze vielen hier in de smaak! Ik moest er zelf ook wel even aan wennen hoor! Dacht ook eerst wat een plakkerig goedje... maar als je daar even doorheen kijkt zijn ze best lekker. Al wil ik een volgende keer wel andere smaken uit gaan proberen!

Enne bedankt  :D

6

De modjes kunnen voor jou de titel aanpassen..als je dat wil, want dit trekt natuurlijk ook aandacht  :D

Ik maak mijn cake pops meestal van chocoladecake en meng dat dan met chocoladeganache...vind ik véél beter dan de gewone cake of met BC of zo.  Ik laat mijn kids en hun vriendjes al mijn bakexperimenten testen (dat zijn de grootste criticasters) en over de chocoladecake/ganache waren ze allemaal laaiend enthousiast.

7

Jaaaaaaaa daar heb je ook weer gelijk in, iedereen die nieuwsgierig is en toch ff klikt  ;)

Je tip van de chocoladecake met ganache is ook een idee om een keer te proberen!

Ik vond de cake pops er zo leuk uitzien, dat ik ze eens wilde maken om te kijken of het wat was om te trakteren. Ben in maart jarig, en werk op een kinderdagverblijf.

8

Ze zijn leuk geworden Jose.

Je zei het gisteren al maar vindt ze echt leuk.

Oudste Zoonlief vroeg vanmorgen al gaan we ze ook maken in de vakantie mam???

"Love is the flower you've got to let grow"

9

:9 ..dat ziet er lekker uit.

Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
http://www.facebook.com/pages/Cherry-Bl … 1132449936

10

Voor cale pops zijn ze mooi fleurig geworden hoor! ;) ik vind je topic titel wel een goeie teaser. hoe krijg jij die balletjes zo mooi egaal rond? Lukt me nog matig.

Reini schreef:

De modjes kunnen voor jou de titel aanpassen..als je dat wil, want dit trekt natuurlijk ook aandacht  :D

Ik maak mijn cake pops meestal van chocoladecake en meng dat dan met chocoladeganache...vind ik véél beter dan de gewone cake of met BC of zo.  Ik laat mijn kids en hun vriendjes al mijn bakexperimenten testen (dat zijn de grootste criticasters) en over de chocoladecake/ganache waren ze allemaal laaiend enthousiast.

Welke cake/ganache- verhoudingen gebruik je hiervoor?

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

11 Laatst bewerkt door Reini (17-02-2011 16:45)

UmFuFu schreef:

Voor cale pops zijn ze mooi fleurig geworden hoor! ;) ik vind je topic titel wel een goeie teaser. hoe krijg jij die balletjes zo mooi egaal rond? Lukt me nog matig.

Reini schreef:

Meestal gewoon tot het een niet te nat, niet te droog papje is en dan even laten rusten in de koelkast en dan rol je perfecte balletjes..ik ben wel zo erg dat ik ze nog ga afwegen ook.. 17g is voor mij perfect gewicht  :D   :lol:
ff denken, ik heb vorig weekend dubbele hoeveelheid cake genomen (dus voor 2) en iets meer dan de helft van mijn ganache gebruikt (recept van forum, 300g room, 300 chocolade)..daaruit kreeg ik 99 pops..ik hou een beetje van cijfers  ;)

12

Yvett schreef:

Ze zijn leuk geworden Jose.

Je zei het gisteren al maar vindt ze echt leuk.

Oudste Zoonlief vroeg vanmorgen al gaan we ze ook maken in de vakantie mam???

Dank je Yvett!

Weet niet hoe oud je zoon is... maarre een leuk idee voor de vakantie  :D !
Hoop dat je blij bent met je malletje!

Groetjes José

13

UmFuFu schreef:

Reini schreef:

Wahahahahaha tsja.... die titel! Trekt toch mensen aan he  ;) , een foutje, maar wel een leuk foutje   :+ .

Die ballentjes zo rond, tja... ik heb niet teveel creme erin gedaan... en na  het draaien van de balletjes... ze even laten rusten in de koelkast. Daarna pas door de choco.

Dat recept van chocoladecake met chocoladeganache ga ik ook uitproberen hoor klinkt veel lekkerder  :9

14

Bully schreef:

Dank je Yvett!

Weet niet hoe oud je zoon is... maarre een leuk idee voor de vakantie  :D !
Hoop dat je blij bent met je malletje!

Groetjes José

Mijn oudste is 6.5 jaar en dan heb ik er nog een van bijna 4 en een dochtertje van bijna 1.5 jr.

Maar ik ga zekers hem snel uit proberen...dus weet al vast 1 ding zeker wat er gaat gemaakt worden in de vakantie.

"Love is the flower you've got to let grow"

15

Super goed gelukt!  :thumb:  Moet zeggen, dat je ook prachtige foto's hebt. Zien er gewoon :9  uit...  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

16

deffie schreef:

Super goed gelukt!  :thumb:  Moet zeggen, dat je ook prachtige foto's hebt. Zien er gewoon :9  uit...  :Y

Bedankt!