Onderwerp: Zwart, wit, rood, muziek
Voor een mevrouw die 80 werd vandaag en graag in het koor zingt, doe maar iets met muzieknoten en bloemen. Dit heb ik ervan gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart, wit, rood, muziek
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een mevrouw die 80 werd vandaag en graag in het koor zingt, doe maar iets met muzieknoten en bloemen. Dit heb ik ervan gemaakt.
hij is echt supermooi! Goed idee ook om zo die notenbalken te doen; prachtig
Supermooi!
Prachtige taart!
heel mooi vind ik hem

Echt heel mooi.
Vraagje: Welke maten gebruik je meestal voor zo'n stapeltaart en hoeveel stukjes kunnen er dan uit ?
wauw, erg mooi gedaan
Ik vind hem geweldig!!!
Nog een vraagje:
Ik zie bij je foto's (trouwens hele mooie taarten) heel veel witte taarten. Gebruik je hiervoor witgekleurde marsepein voor of fondant.
Als het fondant is, is dat wel lekker (heb gehoord dat het erg zoet is) en wordt dat dan niet erg hard ?
Groetjes
Zo!! die is moooi!! Die gaat vast en zeker in de smaak vallen!
Van iemand die ook een passie heeft voor zingen: Wow!
Echt een prachtige stijlvolle taart!!
Echt heel mooi.
Vraagje: Welke maten gebruik je meestal voor zo'n stapeltaart en hoeveel stukjes kunnen er dan uit ?
Dit zijn de maten 20 en 15 cm en kunnen zo'n 17 stukjes uit.
Nog een vraagje:
Ik zie bij je foto's (trouwens hele mooie taarten) heel veel witte taarten. Gebruik je hiervoor witgekleurde marsepein voor of fondant.
Als het fondant is, is dat wel lekker (heb gehoord dat het erg zoet is) en wordt dat dan niet erg hard ?Groetjes
Ik gebruik altijd Bakels fondant, werk eigenlijk helemaal niet met marsepein en ik heb nog nooit klachten gehad. Vind dit zelf ook lekkerder dan marsepein, maar dat is persoonlijk. En erg hard wordt het niet hoor.
Hij is heel stijlvol!!!!
Super mooi!!!!!!!!
wauww erg mooi 
maasje schreef:Nog een vraagje:
Als het fondant is, is dat wel lekker (heb gehoord dat het erg zoet is) en wordt dat dan niet erg hard ?Groetjes
Ik gebruik altijd Bakels fondant, werk eigenlijk helemaal niet met marsepein en ik heb nog nooit klachten gehad. Vind dit zelf ook lekkerder dan marsepein, maar dat is persoonlijk. En erg hard wordt het niet hoor.
OK heel erg bedankt voor de tips.
Ik twijfel steeds om fondant te gaan gebruiken omdat ik gehoord heb dat het heel hard wordt en ik wil wel natuurlijk dat het nog te eten is. Maar als jij zegt dat het helemaal niet zo hard wordt geloof ik dat graag. Ik zag heel veel witte taarten op je site en anders had je wel klachten gehad als het niet te eten was, toch.
Nou bedankt in ieder geval.
Mooie taart
erg mooi gemaakt! Knap! wat een geduld met alle kleine priegellijntjes!
heel mooi!
waarmee heb je gezorgd dat de sleutel rechtop blijft staan? zwarte fondant laten uitharden?
Hi Linda,
Wat een prachtige taart heb je er weer van gemaakt!
Hij is geweldig mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zwart, wit, rood, muziek