1

Onderwerp: jochem mag afzwemmen!

Ik hoop dat Jochem vandaag zijn B diploma mag halen, hij zit namelijk ziek thuis, maar we gaan het proberen!

Wat er ook gebeurd, we hebben iig taart!  :lol:

http://94.100.118.251/1235450001-1235500000/1235492901-1235493000/1235492983_5_-plI.jpeg

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: jochem mag afzwemmen!

Oohh wat spannend dan!!
Hopelijk voelt hij zich straks wat beter en gaat het helemaal goedkomen ;)

Hier ook in spanning,want we krijgen vandaag te horen of Joaquin 2maart mag afzwemmen of niet...........anders is het pas eind april weer grrrr

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

3

ik duim voor je!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

4

Deze is leuk!!!! Hier draaien de duimen ook overuren, over anderhalf uur weten we of onze zoon mag afzwemmen voor zijn C.

Enjoy!

5

Nou stop maar met duimen voor ons ............helaas mag hij niet afzwemmen  :nooo  :nooo

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

6

Nou, chocotoetje.....hopelijk gaat het door want zo'n taart kan natuurlijk niet in de vriezer  :s !

Peer mag zaterdag afzwemmen dus de oven draait nu......  :Y

Mamav2Boys schreef:

Nou stop maar met duimen voor ons ............helaas mag hij niet afzwemmen  :nooo  :nooo

Dat is balen! :mad:
Valt tegenwoordig nog niet mee voor die kleintjes he?! Ik vind persoonlijk dat ik een tweede PvdH heb  :lol: , maar ja.....

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

7

hij heeft het ondanks zijn ziek zijn gehaald, hoera!!!

taart heeft hij maar niet genomen, morgen mss een stukkie :)

8

Gave taart en... gefeliciteerd!!!!!