Re: 2x janken geblazen

ooh wat erg de bovenste taart :nooo
je hebt nergens een naam o.a. erbij gezet dus vindt zeker niet dat je iemand aan de schandpaal hebt gezet.niemand (van het forum)weet tenslotte wie dit gemaakt hebt.En kijkt de bakker zelf dan kan hij/zij het goed lezen wat er van zijn taart gedacht wordt!Heeft het bruidspaar hier niks aan kunnen doen?Deze wil je toch niet eens meenemen? :/

jouw taart is erg mooi!!kan me voorstellen dat ze daar heeeeeel blij van werden!!

27

Zitatje schreef:
annick67 schreef:

Dan nog, ik vind het niet (helemaal) gepast....... jij zou het ook niet leuk vinden, bedrijf of niet.

(Wat gij niet wilt dat u geschiedt..... doe dat ook een ander niet.)

Niet helemaal mee eens...
Als ik de naam wist zou ik ook iedereen waarschuwen daar nooit naar toe te gaan...

De gezegde geldt wat dat betreft ook voor de maker van deze schandalige taart... :s

ik vinddat je het prachtiggedaan hebt
enschandalig voor de bakkerij

Leven is het meervoud van lef.

28

Ten eerste
WAUW mooie taart heb je dit bruidspaar alsnog gegeven. Echt een topper !!!

Ten tweede, de drama taart is toch een ondersteuning van je verhaal. Je meldt totaal niet de maker en zie dan ook totaal geen probleem met de taart hierop het forum.

Zetten we zelf ook niet eens neer van "moet je dit eens zien of kijk die taart een!!!"

Gewoon lekker laten staan die 1e mega lelijke en afschuwelijke taart

29

Jozien schreef:

Dit is bij ons gemeld, maar wij hebben besloten hier niets mee te doen. Wij sluiten ons aan bij de eerder genoemde argumenten, zolang er niemand publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld moet dit kunnen. Verder is de foto een ondersteuning van het verhaal bij de eigen taart van de topicstartster. Wij laten hem dus staan.

Groeten, Jozien.

Deze ga ik inlijsten.

Verder ben ik het ermee eens dat de 1e taart met (alle) recht een 'cakewreck' is (schandalig lelijk zei ik al)........ máár....... maar goed, ik zal me van verder commentaar onthouden.

30

Die bakker zou zich een potje moeten gaan zitten schamen zeg, wat een afschuwelijk ding, daar wil je nog niet eens mee gooien, afgrijselijk!

Jouw taart vind ik erg mooi en apart!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

31

Je hebt er een hele mooie taart van gemaakt! :thumb:

32

Neeeeeeeeee, dat kan toch niet?
Komt die eerste van de bakker?
En heeft de bakker daar gewoon 75 euro voor durven vragen? (sorry, maar vind de euroshopper diepvries taart vele malen mooier  :s  )
Schandalig, kan me de tranen van de bruid goed voorstellen.
En kan me de tranen van blijdschap ook goed voorstellen, wat een prachtige taart heb je voor ze gemaakt!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

33

oei, ik dacht dat die taart alleen de lagen vulling waren en nog bekleed moest worden,maar las toen dat dit DE bruidstaart was. ai, dan zou ik ook huilen bij mijn bruiloft( :D wij hadden een hele kleine bruiloft met hema taart, dus mag niks zeggen(al was die beter ;) )
maar goed foto geeft wel duidelijkheid over JOU taart, waar het om gaat!!! echt heel mooi om ze zo een 2e taart te geven, mooi met vanalles in 1 taart!!!!

34

leukstetaarten35 schreef:

ooh wat erg de bovenste taart :nooo
je hebt nergens een naam o.a. erbij gezet dus vindt zeker niet dat je iemand aan de schandpaal hebt gezet.niemand (van het forum)weet tenslotte wie dit gemaakt hebt.En kijkt de bakker zelf dan kan hij/zij het goed lezen wat er van zijn taart gedacht wordt!Heeft het bruidspaar hier niks aan kunnen doen?Deze wil je toch niet eens meenemen? :/

jouw taart is erg mooi!!kan me voorstellen dat ze daar heeeeeel blij van werden!!

Helemaal mee eens :thumb:
Jouw taart ziet er prachtig uit. Het kan de trouwdag zelf niet meer goedmaken, maar nu hebben ze tenminste ook nog een leuke herinnering erbij.

35

Whaha, als iemand met zo'n taart aan zou komen op mijn bruiloft.. Zou die em direct terug in z'n gezicht krijgen! Wat een afgang..  :nooo

Wat fijn dat ze nu toch een hele mooie taart gehad hebben!

Leuk dat je deze mensen toch nog blij hebt kunnen maken met een hele mooie taart. Na dit "drama" op hun bruiloft!

37

oohh wat erg zeg!! en dat bij een bakker!!

Ik zie het probleem ook niet voor het plaatsen van de foto!

Je hebt een mooie taart gemaakt en zo hebben ze toch nog een mooie "late" bruidstaart :Y

ohh wat zielig voor dat bruidspaar zeg!
een kind doet het nog mooier!

superlief van je dat je een mooie taart voor ze gemaakt hebt!

en het gezeur over die foto: gevalletje van op alle slakken zout leggen :rolleyes:

Ik zing mijn eigen wijsje!

39

Bedankt voor alle reacties!

Groetjes!!!

40

Wat heb jij een prachitge creaties gemaak, en wat zonde van die eerste foeilelijke taart.. Dat wens je toch niemand toe op hun trouwdag.

41

aaaaaaaah, nee toch??? Zo'n lelijke taart bezorgd krijgen op je trouwdag? Daar zou ik ook tranen in mijn ogen van krijgen.... Dat iemand het gewoon uberhaupt heeft durven afleveren, ik zou me kapot schamen!!  :grr:

Lief dat je ze nu alsnog een prachtige taart hebt bezorgd!  :thumb:

42

Leuke taart heb je gemaakt!
En mss was die eerste taart wel heel erg lekker  :lol:

43

Wat een prachtige taart heb je gemaakt, ik kan me voorstellen dat er wéér tranen vloeiden maar nu dan van geluk!
En laat die eerste foto maar lekker staan, je noemt nergens de naam van de bakker dus niemand die daar wat mee kan.

Groetjes, Monica

44

Ik vind je taart prachtig, daar zullen ze héél erg blij mee zijn geweest! Die eerste taart is inderdaad om te janken, ongelooflijk dat dat echt wordt gemaakt èn verkocht  :s

I'm not bossy, I just have better ideas...