1 Laatst bewerkt door rietdhg (15-02-2011 19:09)

Onderwerp: uitprobeersel prinsessenkoets

het voorbeeld van maaike zoete keuken als voorbeeld genomen
en samen met bommeltje deze prinsessenkoets er van gemaakt

ik wilde hem zo graag maken dat de dochter van mijn vriendin het niet erg vond om op haar twaalfde verjaardag een voor haar iets te kinderachtige verjaardagstaart te krijgen, al lijkt op de foto het wiel scheef maar dat viel reuze meeeeeeeeeee
komt tie,
http://i53.tinypic.com/1z5mdtc.jpg

2

Re: uitprobeersel prinsessenkoets

wat een lieverd  :thumb:

3

MoJi schreef:

wat een lieverd  :thumb:

dank je wel monique ik was al bang dat niemand hem leuk vond nou vondik hem zelf door tijdgebrek ook iets saai qua afwerking maar ik vond hem ook wel erg lief geworden thanks voorje reaktie

4

mooi gedaan hoor  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Hij is erg leuk geworden!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

Heel mooi! Ik zou er ook nog blij mee zijn hoor om een koetsen taart te krijgen.

Groetjes Marianne

7

Geweldig.....die wil ik ook ooit eens gaan maken.

Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
http://www.facebook.com/pages/Cherry-Bl … 1132449936

8

dank jullie wel hoor voor dekomplimenten hij is ook erg leuk om uit te proberen een echte aanrader

9

Leeeuukkk!  :)
Ik wil m ook gaan proberen, heb alleen nog maar 3 taarten gemaakt, dus ben benieuwd... het bekleden van de bol lijkt me moelijk om netjes te krijgen.
Iemand tips??  :D

10 Laatst bewerkt door rietdhg (16-02-2011 15:14)

Hullie schreef:

Leeeuukkk!  :)
Ik wil m ook gaan proberen, heb alleen nog maar 3 taarten gemaakt, dus ben benieuwd... het bekleden van de bol lijkt me moelijk om netjes te krijgen.
Iemand tips??  :D

dank je,er is bij maaike zoete keuken een workshop te volgen van deze koets het is inderdaad we leen beetje ingewikkeld om die bol mooi rond te krijgen

11

Ik had deze inderdaad al gezien bij de zoete keuken, helemaal geweldig!
Ik woon er vlakbij ook, alleen past de prijs van de workshop jammer genoeg nu even niet binnen mijn budget  :s
Bedankt in ieder geval   :)

12

ik vind m prachtig hoor.chapo :Y