Onderwerp: Makro....
heeft iemand marsepein of rolfondant uit de makro gekocht...?
zijn ze goed om te bekleden en hoe duur zijn ze..?
hoor het graag van jullie
meryem
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Makro....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft iemand marsepein of rolfondant uit de makro gekocht...?
zijn ze goed om te bekleden en hoe duur zijn ze..?
hoor het graag van jullie
meryem
kijk gewoon in de makro zelf naar hun assortiment, volgens mij is deze site hier niet voor..
heb pas gebeld omdat ik hier ook een topic over had gemaakt maar mij werdt aan de telefoon verteld dat makro het uit het assortiment haalde
Vragen naar ervaringen hoort -uiteraard- niet in Tweede kans. Graag titels, omschrijvingen en sticky's lezen voor je een vraag stelt.
Bij de Makro in Duiven verkopen ze gewoon Funcakes-marsepein en fondant. De prijs was geloof ik vergelijkbaar met webshops.
Bij de Makro in Duiven verkopen ze gewoon Funcakes-marsepein en fondant. De prijs was geloof ik vergelijkbaar met webshops.
Hoi, In Best hebben ze een vrij uitgebreid assortiment van bakspullen waaronder heel veel wilton en funcakes. Prijzen zijn toch wel lager: voor 250 gr betaal je incl. btw 2,50. voor een kg rond de 6,50. Scheelt wel. Kleine kanttekening: ze hebben niet alle kleuren!!
Op de kleurstof ( doosje wilton) scheelt t ruim 6, 00 en op de icing tubes 40 ct met de gemiddelde webshop. Als je echter meerdere dingetjes wil, net start of een bepaalde kleur zoekt, zou ik zeker eerst hier in de shop neuzen..!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Makro....