Onderwerp: Taartenmiep stelt zich voor
Hallo allen,
Hierbij wil ik mij even voorstellen. Ik ben al een tijdje actief bezig op het forum en heb al enkele creaties geplaatst of reacties op anderen.
Mijn naam is Linda IJspeerd, ik woon in het mooie Oldenzaal (Twente) en ben 35 jaar. In juni 2011 ga ik trouwen met mijn grote liefde Maurice, waarmee ik al 20 jaar samen ben. In 2007 is onze dochter Fleur geboren, onze grote trots.
Medio 2010 is bij mij ook het taartenvirus toegeslagen na het volgen van een basis-workshop. Inmiddels ben ik al een flink aantal taarten verder en leer ik nog van ieder project. Ik bak vooral voor onszelf, familie of directe kennissen.
Op www.taartenmiep.nl zijn al mijn projecten te zien. Ik heb mijn website zelf gebouwd en beheer hem zelf, iets waar ik best een beetje trots op ben aangezien ik hier geen cursus voor gedaan heb.
Ik zal er de komende tijd minder aan toe komen, aangezien ik na zes maanden werkloosheid eindelijk weer een baan gevonden heb voor 32 uur per week als schuldregelaar. Volgende week mag ik beginnen.
Ik kijk dagelijks op het forum. Ik lees veel how-to's en recepten, en vergaap mij aan alle prachtige creaties die ik hier voorbij zie komen.
Op mijn verlanglijst staan sowieso nog:
- de aanschaf van een sugar gun
- de aanschaf van de grote pearl mold
- het maken van een wavy-taart
- het maken van een topsy-turvy
- het maken van mijn eigen bruidstaart!
Verder weet zo 1-2-3 niets over mijzelf te vertellen, dus als jullie meer van mij willen weten: vraag het mij maar!
Groetjes, Linda.