1

Onderwerp: Geboortetaart van Levi

Mijn liefste neefje is vorige maand geboren en ik heb net de foto's binnengekregen van de taart die ik daarvoor had gemaakt (had zelf geen mogelijk om hem op de foto te zetten.

Hier is nu dus dan de eerste taart die ik echt mooi vind hahahah
http://i56.tinypic.com/21me0xf.jpg
http://i56.tinypic.com/jrtb0m.jpg

Alleen zie ik nu wel op de foto dat het laatste vakje van de laatste rij iets veredr aangedrukt had moeten worden  :s Naja kan er nu vrij weinig meer aan doen ;)

2

Re: Geboortetaart van Levi

wat een schatje!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Je taart is super! Vind vooral je patchwork langs de zijkant erg mooi. Welke vulling heb je gebruikt?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Mooie rand! En gefeliciteerd!

5

O wat een lieverd

The distance between a problem and a solution, is the disctance between your knees and the floor

6

Je taart is super! Vind vooral je patchwork langs de zijkant erg mooi. Welke vulling heb je gebruikt?

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

mooi hoor!

Icehorse schreef:

Heel simpel: gewoon met slagroom ;) Wist ik zeker dat iedereen hem luste  :D

9

oh leuke taart hoor !!!
Hihi en een leuke dag ;) , mijn jongste zoon is die dag precies 2 geworden  :D
Dus kijk maar uit met je neefje whahaha als het met de datum te maken heeft dan wordt het een heerlijke boef  O-)

* Liefs Mareille *

10

Maila schreef:

oh leuke taart hoor !!!
Hihi en een leuke dag ;) , mijn jongste zoon is die dag precies 2 geworden  :D
Dus kijk maar uit met je neefje whahaha als het met de datum te maken heeft dan wordt het een heerlijke boef  O-)

Oh dat komt wel goed hoor, denk ik ;)
Zijn vader (mijn broer) is ook nog steeds een ondeugend jongetje whahahaha  :+